Latest News

Δευτέρα 14 Απριλίου 2025

Aπό σήμερα το ψηφιακό πελατολόγιο – Online «πρόσβαση» της Eφορίας σε συνεργεία, πάρκινγκ, πλυντήρια

 


«Πάγο» στην απόκρυψη τζίρου επιχειρεί η ΑΑΔΕ, ενεργοποιώντας από σήμερα (14/4) το ψηφιακό πελατολόγιο σε συνεργεία αυτοκινήτων, εταιρείες ενοικίασης, βουλκανιζατέρ, πάρκινγκ και πλυντήρια.

Μάλιστα μέσα στο καλοκαίρι το μέτρο θα επεκταθεί στους χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσης κοινωνικών εκδηλώσεων, όπως εταιρικά πάρτι, βαφτίσεις ενώ σταδιακά μέχρι το τέλος του έτους στη λίστα θα ενταχθούν και άλλοι κλάδοι όπως γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής, φυσικοθεραπευτήρια, σχολές χορού, ξενοδοχεία και οργανωμένα καταλύματα.

Το ψηφιακό πελατολόγιο θα δώσει τη δυνατότητα στον φορολογικό μηχανισμό να έχει σε πραγματικό χρόνο πλήρη εικόνα για την πελατειακή κίνηση και να διασταυρώνει τα στοιχεία με τις αποδείξεις που μεταβιβάζονται στα myDΑΤΑ εντοπίζοντας περιπτώσεις απόκρυψης τζίρου.

Ειδικότερα με το νέο σύστημα όταν ένα όχημα εισέρχεται ή εξέρχεται από συνεργείο, πάρκινγκ, πλυντήριο ή εταιρεία ενοικίασης ο επαγγελματίας θα σκανάρει με το κινητό του τηλέφωνο την πινακίδα του οχήματος και αυτόματα ο αριθμός κυκλοφορίας θα καταγράφεται στο ψηφιακό πελατολόγιο στην εφαρμογή MyDATAapp.

Κατά την έξοδο του οχήματος ο επαγγελματίας θα πρέπει να σκανάρει την απόδειξη ή το τιμολόγιο που έχει εκδοθεί και θα ενημερώνεται το πελατολόγιο «κλείνοντας» τη συναλλαγή. Έτσι ο ελεγκτικός μηχανισμός θα γνωρίζει τον αριθμό των πελατών και οχημάτων και θα συγκρίνει τα στοιχεία με τις αποδείξεις που έχουν διαβιβαστεί στην πλατφόρμα myDATA και σε περίπτωση αποκλίσεων θα «ανάβει κόκκινο» για την διενέργεια επιτόπιου ελέγχου.



Το ψηφιακό πελατολόγιο προσφέρει στους επαγγελματίες αυτοματοποίηση στη διαχείριση των πελατών τους και συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις, μέσω μιας σειράς προηγμένων λειτουργιών όπως καταχώριση νέων πελατών, ενημέρωση και τροποποίηση υφιστάμενων εγγραφών, ακύρωση πελατών χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης υποβολής εγγράφων, συσχέτιση των εγγραφών με αποδείξεις και παραστατικά.

Επίσης το σύστημα θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους και να μειώσουν την πιθανότητα λαθών που μπορεί να οδηγήσουν σε πρόστιμα.



Σημειώνεται ότι το ψηφιακό πελατολόγιο αποτελεί μετεξέλιξη του βιβλίου πελατών που τηρούσαν παλαιότερα αρκετές επαγγελματικές ομάδες και απαιτούσαν υποχρεωτική επίσκεψη ελεγκτών στην έδρα της επιχείρησης και άπειρες ελεγκτικές επαληθεύσεις για τον εντοπισμό φοροδιαφυγής.