Εμπορικό τρένο εκτροχιάστηκε ενώ κατευθυνόταν από το σταθμό της Ειδομένης στο σταθμό της Θεσσαλονίκης, ξηλώνοντας μάλιστα και ένα κομμάτι της σιδηροδρομικής γραμμής...το βράδυ της Τρίτης μετά τις 11 το βράδυ.
Από το περιστατικό δεν προέκυψε κάποιος τραυματισμός, ενώ σύμφωνα με ενημέρωση του ΟΣΕ, εκτροχιάστηκε ο πίσω άξονας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201. Ο εκτροχιασμός έγινε στην χιλιομετρική θέση 63+270 στην περιοχή της Παιωνίας.
«Από τον εκτροχιασμό δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί, αλλά μόνο ζημιές στην σιδηροδρομική γραμμή σε μήκος 3 χλμ περίπου με αποτέλεσμα την διακοπή της κυκλοφορίας» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ, ο οποίος θα συντάξει πόρισμα για την διερεύνηση του συμβάντος, ενώ συνεργεία εργάζονται για αποκατάσταση της κυκλοφορίας.
Επισημαίνεται ότι η εν λόγω γραμμή χρησιμοποιείται μόνον από εμπορευματικούς συρμούς.
Σύμφωνα με αρμόδιους του Οργανισμού στην περιοχή βρίσκονται συνεργεία του ΟΣΕ που εκτιμούν τη ζημιά, ενώ η γραμμή αναμένεται να μείνει κλειστή για περίπου 2 μήνες, προκειμένου να αποκατασταθεί.
Για το συγκεκριμένο περιστατικό η Hellenic Train ενημερώνει ότι δεν υπήρξε κίνδυνος για την ασφάλεια του προσωπικού της και προσθέτει εταιρεία συνεργάζεται άμεσα με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του εκτροχιασμού.
«Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», ανέφερε νωρίτερα ο γενικός γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.
Ο κ. Τσικαλάκης δήλωσε στο Karfitsa.gr ότι ελέγχονται όλα τα δεδομένα, ενώ είναι πιθανό να κλείσει ο σταθμός της Ειδομένης μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης. Όπως αναφέρει: «Οι γραμμές αυτές έκλεισαν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ζημιά είναι πάνω από 4 χλμ., οπότε για ένα δίμηνο θα είναι κλειστή η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας από τα Σκόπια. Θα έχουμε σύνδεση μόνο από το Στρυμόνα, από τη Βουλγαρία. Η Hellenic Train θα πρέπει να αποζημιώσει τον ΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες, γιατί από εκεί περνούν και δύο ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα εμπορεύματα δε θα μπορούν να περάσουν».