Σε.. πρόσωπο της χρονιάς αναδεικνύεται η Νικόλ Κίντμαν λόγω των αισθησιακών σκηνών που έχει στη νέα της ταινία, «Babygirl». ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Η ταινία με τίτλο «Babygirl», έχει καταφέρει να ξεχωρίσει για την ερμηνεία της ηθοποιού αν και φαίνεται η ιδιαίτερη ερωτική σκηνή μέσα στο ξενοδοχείo έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις.
Στην ταινία, η Νικόλ Κίντμαν που υποδύεται την Ρόμι, μία παντρεμένη με παιδιά και διευθύνουσα σύμβουλο μιας μεγάλης εταιρείας, αποκτά την ανάγκη να αφήσει τα πράγματα εκτός ελέγχου, κάτι που θα το πετύχει με την βοήθεια του ασκούμενού της, του Σάμουελ (Χάρις Ντίκινσον).
Η χαρακτηριστική σκηνή κρατά σχεδόν 10 λεπτά. Η Ρόμι, φορώντας ένα μαύρο φόρεμα, μπαίνει στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και προσπαθεί να βάλει τέλος στη σχέση τους, υποστηρίζοντας πως «είναι ακατάλληλη και πρέπει να σταματήσει».
«Αυτό είναι που θέλεις; Να είσαι ειλικρινής», ρωτά ο Σάμουελ με την Ρόμι να απαντά: «Δεν θέλω να σε πληγώσω».
Ο Σάμουελ τότε της ζητά να υποταχθεί και η Ρόμι το αποδέχεται. Παραδίνεται ολοκληρωτικά και περπατώντας στα γόνατα, παίρνει μία καραμέλα από το χέρι του Σάμουελ, με προκλητικό τρόπο.
Η σκηνή δεν έχει καμία μουσική και επικεντρώνεται στις αντιδράσεις της Νικόλ Κίντμαν, με την κάμερα να καταγράφει τις συναισθηματικές συγκρούσεις που συμβαίνουν μέσα της.
Τα σεξουαλικά υπονοούμενα και κινήσεις όπως και η σεξουαλική και συναισθηματική υποταγή της Ρόμι στον Σάμουελ, που είναι τα βασικά σημεία της ταινίας, έχουν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στα social media.
Πολλοί θεωρούν το «Babygirl» μία ταινία που βασίζεται στο πάθος και εξερευνά τα όρια του ανθρώπου σε μία σχέση ενώ άλλοι πιστεύουν πως πρόκειται για κωμωδία και όχι ερωτικό θρίλερ.
Βέβαια, είναι πολλοί κι εκείνοι που σχολιάζουν ότι μία τέτοια ταινία με τόσο αποκαλυπτικές σκηνές δεν θα έπρεπε να προβάλλεται και να συστήνεται ως «μια ταινία που εξερευνά τις ανθρώπινες σχέσεις», καθώς θεωρείται «προκλητική» και «ακατάλληλη για κάποιες ηλικίες».
Μέχρι στιγμής πάντως, κανείς δεν έχει μιλήσει αρνητικά για την ερμηνεία της Νικόλ Κίντμαν, με τους χρήστες του Χ να την αποκαλούν, «ασυναγώνιστη».