Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων συνέβη στον Κορινό Πιερίας το απόγευμα της Δευτέρας, όπου ένα νέο δυστύχημα αποφεύχθηκε... τελευταία στιγμή.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, το απόγευμα της Δευτέρας, συρμός του προαστιακού που κινούνταν στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Λάρισα, ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης στον σταθμό του Κορινού Πιερίας.
Την ίδια στιγμή, δηλαδή περίπου στις 5 το απόγευμα, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ξεκινήσει από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό την Αθήνα, κινούνταν και αυτή στην ίδια γραμμή, της καθόδου, όπου είχε ακινητοποιηθεί ο προαστιακός. Μάλιστα, το Intercity πλησίαζε κανονικά στον σταθμό του Κορινού, έχοντας «πράσινους» σηματοδότες στη διαδρομή.
Οι μηχανοδηγοί της Intercity όμως, άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό του Κορινού, ακινητοποιημένος, θορυβήθηκαν και επικοινώνησαν μαζί του μέσω κινητού τηλεφώνου. Στη συνομιλία αυτή, επιβεβαίωσαν πως όντως ο συρμός ήταν ακινητοποιημένος στην ίδια γραμμή που κινούνταν το δικό τους τρένο, σε μικρή απόσταση μπροστά τους. Τελικά, το Intercity μπόρεσε να σταματήσει με ασφάλεια, πριν φτάσει στο σημείο.
Βασίλης Οικονόμου για το περιστατικό στον Κορινό: «Θα ερευνηθεί οπωσδήποτε»
«Θα ερευνηθεί οπωσδήποτε» το περιστατικό με τα τρένα στον Κορινό Πιερίας, δήλωσε το πρωί της Τετάρτης ο υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου. Όπως διευκρίνισε ο ίδιος, στην περιοχή λειτουργεί και η φωτοσήμανση και η τηλεδιοίκηση, ενώ με βάση τις δικές του πληροφορίες, στην αναφορά που έχει υποβάλλει ο μηχανοδηγός του Intercity αναφέρεται πως «δεν λειτούργησε το φανάρι, δηλαδή ότι δεν ήταν κόκκινο, ήταν πράσινο».
«Μέχρι σήμερα έχουν γίνει πολλά δοκιμαστικά στο συγκεκριμένο φανάρι, το οποίο ανταποκρίνεται. Το ότι δεν λειτούργησε το φανάρι είναι κατά δήλωση του μηχανοδηγού», είπε ο κ. Οικονόμου και συνέχισε: «Δεν γνωρίζω αν είναι τεχνικό το πρόβλημα, το θέμα θα ερευνηθεί οπωσδήποτε» επισήμανε ο ίδιος.
Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το πιο πρόσφατο από μια σειρά περιστατικών στα ελληνικά τρένα: Μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, διαρκώς καταγράφονται σοβαρά περιστατικά ασφαλείας, με προηγούμενη περίπτωση την αποκάλυψη πως σταθμός του προαστιακού της Αθήνας κινούνταν σε γραμμή του μετρό, τον Οκτώβριο.