Latest News

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024

Απατεώνες χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο και διαφημίζουν στο Facebook την «κομπίνα» τους (ΕΙΚΟΝΕΣ)

 


Απατεώνες χρησιμοποιούν τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ως πρόσχημα και διαφημίζουν μέσω Facebook την... «κομπίνα» τους.

Μπορεί το Facebook να ζητά από τους χρήστες του διαρκώς να επιβεβαιώνουν την ταυτότητά τους, προκειμένου να διατηρεί το περιβάλλον του ασφαλές, φαίνεται όμως πως είναι έκθετο στους κάθε είδους απατεώνες που έχουν πρόσβαση - μέσω, μάλιστα, πληρωμένης διαφήμισης - στο feed τους.

Τις τελευταίες ημέρες φαίνεται πως απατεώνες δημιούργησαν μία σελίδα στο Facebook, με φωτογραφία και λογότυπο του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», με στόχο να εξαπατήσουν χρήστες του κοινωνικού δικτύου. Μέσω της σελίδας, επικαλούνται πως το αεροδρόμιο προχωρά σε εκκαθάριση των αποθηκών του και άρα... πωλεί προς δύο ευρώ κάθε - υποτιθέμενη - ξεχασμένη βαλίτσα.

Απατεώνες χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο και διαφημίζουν στο Facebook την «κομπίνα» τους

Σε διαφορετικές αναρτήσεις της σελίδας, οι απατεώνες δημοσιεύουν φωτογραφίες από τις υποτιθέμενες αποθήκες, γεμάτες με βαλίτσες, ενώ στη λεζάντα αναφέρεται: «Καθαρίζουμε την αποθήκη του αεροδρομίου και πουλάμε χαμένες αποσκευές μόνο με 2€🇬🇷 Όλες οι βαλίτσες μας είναι γεμάτες με διάφορα είδη και ηλεκτρονικά είδη. Παράδοση σε όλη τη χώρα». Ακολούθως, ζητούν από τους χρήστες να πατήσουν σε ένα link που δίνουν, ώστε να ολοκληρωθεί η εξαπάτηση. 








Απατεώνες χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο και διαφημίζουν στο Facebook την «κομπίνα» τουςTwitter

Προκειμένου μάλιστα, να γίνει ακόμα πιο πιστευτή η απάτη τους, στα σχόλια κάτω από τις φωτογραφίες εμφανίζονται «πολίτες» που υποτίθεται πως ήδη έχουν αγοράσει μία από αυτές τις βαλίτσες και γράφουν πόσο ικανοποιημένοι έμειναν: Ένας από αυτούς δεν διστάζει να γράψει πως μέσα σε μία βαλίτσα που υποτίθεται πως αγόρασε με δύο ευρώ, βρήκε μετρητά ύψους 5.000 ευρώ!Απατεώνες χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο και διαφημίζουν στο Facebook την «κομπίνα» τους

Πέραν του αστείου του πράγματος και παρότι μεγάλο μέρος των χρηστών των κοινωνικών δικτύων είναι σχετικά ευαισθητοποιημένοι απέναντι σε ηλεκτρονικές απάτες, μια διαφήμιση μέσω facebook, χορηγούμενη, μπορεί πιο εύκολα να παραπλανήσει χρήστες.