Ο Στέλιος Μάινας μίλησε για την υπεροψία και το κόστος που έχει για τους ηθοποιούς: «Αν κάνεις το μεγάλο λάθος και πεις ότι έφτασες κάπου, είσαι τελειωμένος. Εμείς οι ηθοποιοί ξεκινάμε πάντα από το μηδέν. Είμαστε ίσως η μοναδική δουλειά που ψάχνουμε εργασία 2-3 φορές τον χρόνο, και οι θεατές μας αξιολογούν κάθε φορά από την αρχή, από το μηδέν», εξήγησε.
Ανάμεσα στις ερωτήσεις που απάντησε ο Στέλιος Μάινας ήταν και αυτή που αφορούσε τους καλλιτέχνες που εμφανίζονται στο Ηρώδειο. Τελικά ποιοι έχουν αυτό το δικαίωμα;
Ο Στέλιος Μάινας κατατάσσει το Ηρώδειο στους λαϊκούς χώρους, που απευθύνονται σε όλο τον κόσμο: «Το Ηρώδειο, ναι μεν είναι ένα ρωμαϊκό ωδείο, αλλά αποτελεί έναν λαϊκό χώρο για όλον τον κόσμο. Δεν νομίζω ότι πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί. Δεν είμαι υπέρ των κλειστών πραγμάτων.
Συγκεκριμένα για το Ηρώδειο, πιστεύω ότι πρέπει να είναι ανοιχτό για όλους. Το θεωρώ λάθος να υπάρχουν κριτήρια που διαχωρίζουν τους καλλιτέχνες. Δεν αρκεί μόνο ο χώρος, είναι οι άνθρωποι που δίνουν αξία σε έναν χώρο» είπε.
Στην ίδια κλίμακα βρίσκεται και η Επίδαυρος, μόνο που πρέπει να ακολουθούνται διαφορετικοί κανόνες στη χρήση λόγω της ανάγκης για συντήρηση στον χώρο: «Είναι ένα μνημείο που πρέπει να διατηρηθεί και να παραδοθεί στους επόμενους.
Επομένως η Επίδαυρος δεν είναι ένας χώρος που μπορούμε να τον καταναλώνουμε, από την άποψη ότι δεν πρέπει να πατιέται συνεχώς. Γιατί δεν είναι για σήμερα μόνο. Όσο λιγότερο χρησιμοποιείται, τόσο καλύτερα για το ίδιο το μνημείο», συμπλήρωσε.