Latest News

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024

Ο ΕΦΚΑ ψηφιοποιεί καρτέλες ενσήμων βάρους 50 εκατομμυρίων τόνων

 


Ο αστρονομικός αριθμός των πενήντα εκατομμυρίων τόνων χαρτιού, οι γνωστές παλιές καρτέλες ενσήμων, πρόκειται να ψηφιοποιηθούν το επόμενο διάστημα από τον... e-ΕΦΚΑ. 

Μέσα από την ψηφιοποίηση των καρτέλων του ΕΦΚΑ, θα δημιουργηθεί για κάθε ασφαλισμένο η πλήρως ψηφιοποιημένη ασφαλιστική του ιστορία, με στόχο την ταχύτερη διεκπεραίωση των αιτήσεων συνταξιοδότησης.

Σχετικά με τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας στάθηκε ιδιαίτερα στη διεύρυνση της λίστας με τις παθήσεις, που θεωρούνται μη αναστρέψιμες και συνεπώς δεν χρειάζεται ο πολίτης να πηγαίνει σε τακτά χρονικά διαστήματα για να επαναξιολογείται. 

Π. Τσακλόγλου: Οι ληξιπρόθεσμες εκκρεμείς συντάξεις πριν από 2,5 χρόνια ήταν 150.000 και σήμερα έχουμε φτάσει στις 19.000 

Στις δυσκολίες του εγχειρήματος ένταξης των παλαιών ασφαλιστικών ταμείων -κύριας σύνταξης και επικουρικών- στον ενιαίο οργανισμό του e-ΕΦΚΑ αναφέρθηκε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Παναγιώτης Τσακλόγλου. 


«Φτιάξαμε το συντονιστικό κέντρο, τον πύργο ελέγχου, αρχίσαμε σιγά σιγά να βγάζουμε αυτοματοποιημένες συντάξεις. Δημιουργήσαμε το ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας. Δημιουργήθηκαν τα ψηφιακά ΚΕΠΑ», σημείωσε ο κ. Βαρβέρης, εστιάζοντας στη συνέχεια στην πιο πρόσφατη πορεία του οργανισμού. «Τους τελευταίους μήνες ξεκινήσαμε διάφορες δράσεις, όπως να επικοινωνούμε με τους ασφαλισμένους πριν τη συνταξιοδότηση για να τους λέμε τι χρειάζεται για να βγει πολύ γρήγορα η σύνταξή τους. Αρχίσαμε να καλούμε τους ασφαλισμένους πριν τα ραντεβού, ώστε να τους εξυπηρετήσουμε γρήγορα και άμεσα και να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματικός ο οργανισμός. Τα ληξιπρόθεσμα μας πριν από 2,5 χρόνια ήταν 150.000. Σήμερα έχουμε φτάσει στις 19.000 εκκρεμείς συντάξεις», διευκρίνισε. 

Σε ό,τι αφορά τις επόμενες πρωτοβουλίες αναφέρθηκε στη δημιουργία του νέου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος του e-ΕΦΚΑ, στην ψηφιοποίηση του χαρτώου αρχείου και την περαιτέρω αναβάθμιση των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας. 

Παρουσίασε επίσης τον νέο ψηφιακό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης του e-ΕΦΚΑ, ένα άβαταρ με το όνομα Θάλεια, που στην ιστοσελίδα του Οργανισμού ( https://www.efka.gov.gr/el/menoy/sychnes-eroteseis-kai-apanteseis ) κατευθύνει τους ασφαλισμένους να βρουν την βοήθεια που αναζητούν. 

Έδειξε τέλος πώς θα εμφανίζεται ο νέος Ψηφιακός πίνακας ελέγχου (Dashboard) και η αντίστοιχη εφαρμογή κινητών τηλεφώνων, όπου κάθε πολίτης στον προσωπικό του λογαριασμό θα μπορεί να δει τρέχουσες οφειλές, ρυθμισμένες οφειλές, ληξιπρόθεσμες οφειλές και τα προσωπικά του στοιχεία, σε διαλειτουργικότητα και με άλλους φορείς του Δημοσίου. Τέλος, για τη λειτουργία της 24ωρης γραμμής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 1555, είπε πως πρόκειται να διευρυνθεί με εξειδικευμένες ομάδες εξυπηρέτησης των αιτημάτων, με υπηρεσίες για επαγγελματίες και λογιστές και πολυγλωσσικό περιβάλλον για αλλοδαπούς που εργάζονται στην Ελλάδα.