Latest News

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024

Ναυάγιο στη Σικελία: Έρευνα για ανθρωποκτονία για την τραγωδία με το σούπερ γιοτ- Στο μικροσκόπιο οι ενέργειες του καπετάνιου και του πληρώματος

 


Η έρευνα για ανθρωποκτονία από αμέλεια για την τραγωδία του σούπερ γιοτ Bayesian θα επανεξετάσει τις ενέργειες του καπετάνιου και του πρώτου αξιωματικού και θα εξετάσει το υλικό από κάμερα ασφαλείας που δείχνει τις στιγμές πριν την ανατροπή... του πλοίου.

Ο τοπικός εισαγγελέας έχει ξεκινήσει έρευνα για «πολλαπλούς υπαίτιους ανθρωποκτονιών και ναυάγιο», στις οποίες εμπλέκονται «άγνωστα πρόσωπα», σύμφωνα με αξιόπιστα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Η πρόκληση ναυαγίου είναι μια ξεχωριστή κατηγορία σύμφωνα με τον ιταλικό ποινικό κώδικα, με μέγιστη ποινή 12 ετών, ενώ η ανθρωποκτονία, είναι περίπου ισοδύναμη με το βρετανικό αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και επισύρει επίσης βαριά ποινή φυλάκισης.

Οι ενέργειες του Νεοζηλανδού καπετάνιου Τζέιμς Κάτφιλντ, 51 ετών, θα εξεταστούν από τους ερευνητές.

Έχει ήδη ανακριθεί για περισσότερες από δύο ώρες από τον εισαγγελέα Ambrogio Cartosio με έδρα το Termini Imerese, λίγα μίλια από το Porticello, όπου το Bayesian βυθίστηκε λίγο μετά τις 4 το πρωί της Δευτέρας.

Μαζί με τα βασικά ερωτήματα για το πώς ο ίδιος και το πλήρωμά του χειρίστηκαν την έκτακτη ανάγκη όταν το σκάφος χτυπήθηκε από έναν μίνι ανεμοστρόβιλο, οι ιταλικές Αρχές θέλουν επίσης να μάθουν γιατί όλα τα μέλη – εκτός από ένα – επέζησαν, ενώ οι έξι από τους επτά νεκρούς ήταν επιβάτες.

Χθες αποκαλύφθηκε ότι, το σκάφος δεν βυθίστηκε σε «εξήντα δευτερόλεπτα», όπως αναφέρθηκε αρχικά, σφυροκοπήθηκε από τα κύματα για 16 λεπτά.

Δεκαπέντε άτομα, εκ των οποίων τα εννέα μέλη του πληρώματος, κατάφεραν να διαφύγουν από το βυθιζόμενο σκάφος, πολλοί από τους οποίους σκαρφάλωσαν μέσα σε μια φουσκωτή σωσίβια λέμβο και έριξαν μια φωτοβολίδα κινδύνου για να καλέσουν βοήθεια.

Ωστόσο, και τα πέντε πτώματα που ανασύρθηκαν από το σκάφος, μεταξύ των οποίων και αυτό του ιδιοκτήτη, του μεγιστάνα της τεχνολογίας Μάικ Λιντς, 59 ετών, φαινόταν ότι είχαν παγιδευτεί κάτω από τα καταστρώματα, προσπαθώντας να διαφύγουν και δεν βρίσκονταν στις καμπίνες τους, σύμφωνα με αναφορές.

Σύμφωνα με ιταλικά Μέσα, οι ερευνητές πιστεύουν ότι το πλοίο βυθίστηκε πρώτα και στη συνέχεια ανατράπηκε αργά στη δεξιά του πλευρά.

Πηγές των αρχών που συμμετείχαν στις επιχειρήσεις έρευνας λένε ότι τα θύματα βρέθηκαν έξω από τις καμπίνες τους. «Οι επιβάτες αναζήτησαν διόδους διαφυγής, φτάνοντας στην αντίθετη πλευρά του πλοίου στο οποίο βρίσκονταν», ανέφερε το ιταλικό Μέσο Adnkronos. «Αλλά το νερό είχε ήδη φτάσει στις καμπίνες και πέντε από τα θύματα βρέθηκαν προς αυτή την κατεύθυνση».