Επιστολή απέστειλε στην Έλενα Ακρίτα η ΕΣΗΕΑ σχετικά με την δηκτική τοποθέτησή της για την εμφάνιση της Κατερίνας Παναγοπούλου στην εκδήλωση για την αποκατάσταση ....της Δημοκρατίας.
Η Ένωση Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ) απέστειλε στην Έλενα Ακρίτα επιστολή αναφορικά με την ανάρτηση που έκανε για την επιλογή ρούχων της δημοσιογράφου Κατερίνας Παναγοπούλου.
Η πρόεδρος και ο ΓΓ της Ένωσης ανέφεραν στην επιστολή ότι η ανάρτησή της ήταν προσβλητική και πως ο κακοποιητικός λόγος ισοπεδώνει τη γυναικεία προσωπικότητα.
Η επιστολή της ΕΣΗΕΑ:
«Κυρία Έλενα Ακρίτα
Κυρία Ακρίτα,
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θεωρεί προσβλητική την ανάρτησή σας στο Facebook αναφορικά με την παρουσία της συναδέλφου Κατερίνας Παναγοπούλου στην εκδήλωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο.
Σε μια εποχή που ο κακοποιητικός λόγος ισοπεδώνει τη γυναικεία προσωπικότητα, οι δημοσιογράφοι έχουμε μεγάλη ευθύνη για τον δημόσιο λόγο που εκφέρουμε και στον χώρο των social media, καθώς αποτελούν αφορμή για απειλές μέχρι και για χειροδικία.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος, Μαρία Αντωνιάδου
Ο Γενικός Γραμματέας, Σταύρος Καπάκος».
Η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:
Η Έλενα Ακρίτα σχολίασε για την Κατερίνα Παναγόπουλου: «Δεν ξέρω ποια είναι, αλλά λογικά τη ντύνει η υπέρκομψη Μαρέβα. Η πετσετούλα στο μπούστο συνδυάζεται τέλεια με το ασορτί τραπεζομάντηλο στη φούστα.
Όμορφη πινελιά η χρυσή τσάντα από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Άνω Πεσκανδρίτσα και βίντατζ πέδιλα της Μάρθας Καραγιάννη από το κάτι να καίει».
Όταν την ενημέρωσαν ότι πρόκειται για τη δημοσιογράφο επανήλθε με νέα ανάρτηση στο Facebook:
«Όταν δημοσιογράφος (όπως μαθαίνω τώρα, δεν βλέπω ποτέ ειδήσεις στο Μεγκα) φοράει κάθε χρόνο αποκλειστικά και μόνο τα ρούχα που σχεδιάζει η γυναίκα του πρωθυπουργού, τότε υπάρχει πολιτικό θέμα κι αφορά στην αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία της. (Αν είχε διευθυντή τον Λέοντα Καραπαναγιώτη θα της έκανε δριμείες παρατηρήσεις. Αλλά αυτές οι εποχές περάσανε…)».
Και συνέχισε: «Κι αυτό γιατί στην συγκεκριμένη δεξίωση εκπροσωπεί – και δη στη γιορτή της Δημοκρατίας – το Μέσον στο οποίο εργάζεται κι όχι τον εαυτό της. Στη ζωή της μπορεί να φοράει ό,τι θέλει και κανείς δεν έχει δικαίωμα να την κρίνει».
«Εγώ βλέπετε, διδάχτηκα δημοσιογραφία από μεγάλους Δασκάλους όπως ο Γιάννης Καψής, ο Λέων Καραπαναγιώτης, ο Αλέκος Φιλιππόπουλος, ο Γιώργος Ρωμαίος κ.α. Άγνωστα ονόματα για σας, φωτεινοί φάροι για μας. Είχαμε την Ελένη Βλάχου της Καθημερινής, είχαμε τον Σεραφείμ Φυντανίδη στην Ελευθεροτυπία» συμπλήρωσε.
«Οι περισσότεροι πετσωμένοι που “δημοσιογραφούν” σήμερα δεν θα περνούσαν ούτε το κατώφλι ιστορικών εφημερίδων. Άλλα μέτρα κι άλλα σταθμά» επέμεινε.
«Όσο για το αισθητικό σκέλος, όχι δεν μου αρέσει καθόλου, και ναι αγαπημένος μου σχεδιαστής είναι ο Βασίλης Ζούλιας απλώς τα ρούχα του είναι πολύ ακριβά. Καθένας με την αισθητική του. Και κάτι τελευταίο – γιατί το άκουσα κι αυτό. Δεν ζηλεύω τα νιάτα της. Τα δικά μου ζηλεύω».
Η άρση ασυλίας
Υπενθυμίζεται ότι μιλώντας χτες (24.07.2024) στο κοινοβούλιο, η Έλενα Ακρίτα ζήτησε την άρση της ασυλίας της για να προχωρήσει σε δικαστικό αγώνα σχετικά με την μήνυση που έλαβε από τη Μαρέβα Γκραμπόφκι Μητσοτάκη. Η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής εισηγήθηκε ομοφώνως την αίτηση της άρσης.
Μάλιστα η εισήγηση έγινε και για μια ακόμα υπόθεση που αφορά σε μήνυση που έχει υποβληθεί από δημοσιογράφο.