Η Αλικαρνασσός είναι ένα από τα καλοκαιρινά θέρετρα διακοπών στην Τουρκία, με τη μεγαλύτερη κίνηση, ακόμα και σε μία περίοδο που ο ντόπιος τουρισμός, αντιδρώντας στις υψηλές τιμές των καταλυμάτων και τις αδικαιολογήτως ασύμφορες κοστολογήσεις και το ευκαιριακό κλίμα των εστιατορίων συρρέουν... στην Ελλάδα.
Για ακόμα μία χρονιά το αρχαίο θέατρο της Αλικαρνασσού άνοιξε για μία σειρά συναυλιών, με στόχο να ενισχυθεί ο τουρισμός στην περιοχή. Μάλιστα τα ονόματα που δίνουν συναυλίες έτος θεωρούνται από τα μεσαία προς μεγάλα, καθώς σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται η Γιλντίζ Τιλμπέ, ο Τεομάν και η Μελικέ Σαχίν.
Για ακόμα μία φορά όμως ήρθε στο προσκήνιο η αδιαφορία του τουρκικού κράτους και των κατά τόπους κρατικών παραγόντων για τα αρχαιοελληνικά και ελληνιστικά κειμήλια.
Στη σκηνή του αρχαίου θεάτρου υπάρχει ένας βωμός, τον οποίο, όπως φαίνεται και στις εικόνες και τα βίντεο που δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο και στα τουρκικά ΜΜΕ, οι Τούρκοι τραγουδιστές χρησιμοποιούν για να κάνουν το σόου τους, ξαπλώνοντας και πατώντας πάνω του, αδιαφορώντας για τη ζημιά που προκαλούν.
Μάλιστα, στις 23 Ιουλίου στη συναυλία του, ο Τεομάν ξάπλωσε φαρδύς-πλατύς πάνω στον βωμό και τραγουδούσε για κάμποση ώρα σε αυτή τη στάση.
Μετά από την κατακραυγή που προκλήθηκε, στη συναυλία της Γκιοξέλ, ένας φρουρός εθεάθη δίπλα στον βωμό, έτοιμος να επέμβει και να την απομακρύνει αν επιχειρούσε κάτι, ωστόσο δεν χρειάστηκε.
Χρειάστηκε όμως η επέμβαση, όταν η Γιλντίζ Τιμπέ επιχείρησε με τα τακούνια της να ανέβει και να καθίσει στον βωμό.