Μια νέα διαφήμιση του ισπανικού οίκου μόδας «Loewe» αποκαλύπτει το αστείο που κυκλοφορεί γύρω το όνομά του μαθαίνοντάς μας πώς θα πρέπει επιτέλους να προφέρεται…
Ο ισπανικός οίκος μόδας δεν παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά στην εν λόγω διαφήμιση, παρόλο που σκίζει σε πωλήσεις το brand. Ο δε συνδυασμός χιούμορ και απίστευτου στιλ της δίνει επάξια τον τίτλο της καλύτερης διαφήμισης που είδαμε τελευταία μετά τα πατατάκια και τις καλόγριες.
Πέρυσι, απέσπασε επαίνους για τη συμμετοχή της ηθοποιού Maggie Smith στην καμπάνια της προ-συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 και τώρα επιστράτευσε την Aubrey Plaza και τον Dan Levy για το νέο διαφημιστικό.
Έχουν προηγηθεί και άλλες καμπάνιες για να μάθουμε να προφέρουμε τη λέξη Loewe η οποία προφέρεται «lo-weh-vay», ενώ η συγκεκριμένη προσθέτει και τον τρόπο που γράφεται για ολοκληρωμένο και ορθό αποτέλεσμα.
Η σκηνοθεσία είναι της Ally Pankiw και το σενάριο του Dan Levy, ο οποίος πρωταγωνιστεί και στο βίντεο όπου υποδύεται έναν κριτή διαγωνισμού γραμματικής-ορθογραφίας από το 1971 μέχρι σήμερα, ενώ η Aubrey Plaza ανεβαίνει στη σκηνή υποδυόμενη κάθε φορά έναν χαρακτήρα που συμβαδίζει με την εποχή, ωστόσο σε καμία φάση δεν καταφέρνει να πει σωστά τη λέξη Loewe.
Για τη δεκαετία του 1970 εμφανίζεται με curtain bangs και oversize γυαλιά μυωπίας. Για τη δεκαετία του 1980 ενσαρκώνει το πολύχρωμο στιλ του Miami Beach. Για τη δεκαετία του 1990 υποδύεται μια Τεξανή που κρατά την τσάντα Amazona του εν λόγω οίκου. Όσο για το 2024, είναι ντυμένη με ένα φόρεμα αυτοκίνητο και τις iconic balloon γόβες από τη συλλογή του οίκου για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2022.
Αυτό που κάνει το σποτ τόσο διαφορετικό είναι ότι η μάρκα έδειξε να ενστερνίζεται τον αγώνα κάποιων ανθρώπων να προφέρουν σωστά το όνομά της.
Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα ιδιοφυές το γεγονός ότι αυτό συμβαίνει μέσα ενός ψεύτικου διαγωνισμού ορθογραφίας που εξελίσσεται μέσα στις δεκαετίες.
Με το να στηρίζεται στη σύγχυση, κερδίζει με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια, δείχνοντας την αστεία πλευρά της, ενώ παράλληλα βάζει μια για πάντα τα πράγματα στη θέση τους σχετικά με το πώς στο καλό λέτε η Loewe.
Πώς στο καλό προφέρεται η Loewe;
Με το να στηρίζεται στη σύγχυση το σποτ κερδίζει με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια, δείχνοντας το άπλετο χιούμορ της εταιρίας ένδυσης ενώ παράλληλα βάζει μια για πάντα τα πράγματα στη θέση τους σχετικά με το πώς στο καλό προφέρεται η Loewe.
Οι δύο ηθοποιοί φαίνεται να έχουν εξαιρετική χημεία μεταξύ τους, ενώ το σενάριο του Levy είναι αιχμηρό. Ατάκες όπως «I’m gay as a maypole» (είμαι γκέι όσο δε φαντάζεσαι) και «This is vodka, I’m going to drink it soon» (αν είναι βότκα χρειάζομαι ένα ποτήρι) καθώς οι διαγωνιζόμενοι παλεύουν να συλλαβίσουν το Loewe αναδεικνύουν τον σαρκαστικό τόνο του σποτ.
Ακολουθώντας τους καιρούς
Η Loewe, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα thedrum.com ιδρύθηκε το 1846 στη Μαδρίτη, είναι μια μάρκα με κληρονομιά και αυτή η διαφήμιση παρουσιάζει έξυπνα το πώς τα σχέδιά της έχουν εξελιχθεί με την πάροδο των χρόνων μέσα από το στυλ κάθε σκηνής που κινείται στο πέρασμα των αιώνων.
Ο τρόπος με τον οποίο αλλάζει η εμφάνιση και η στάση της απέναντι στην εποχή καθώς παρουσιάζει κάθε νέο χαρακτήρα, έχει ενδιαφέρον.
Αξίζει να αφιερώσετε λίγα λεπτά να δείτε το σποτ.