H ομοσπονδιακή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (FAA) ξεκίνησε έρευνα μετά την πτώση ενός καλύμματος κινητήρα αεροδκάφους της Boeing, με 135 επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος, κατά τη διάρκεια της απογείωσης και την πρόσκρουση στο πτερύγιο... του φτερού.
Η πτήση 3695 της Southwest Airlines με προορισμό το Χιούστον ανέβηκε σε ύψος περίπου 3.140 μέτρων (10.300 πόδια) πριν επιστρέψει με ασφάλεια 25 λεπτά μετά την απογείωση στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντένβερ, περίπου στις 8.15 π.μ. τοπική ώρα την Κυριακή. Μετά την προσγείωση ρυμουλκήθηκε στην πύλη, χωρίς να σημειωθεί κάποιος τραυματισμός.
Οι επιβάτες έφθασαν στο Χιούστον με άλλο αεροσκάφος της Southwest με σχεδόν τέσσερις ώρες καθυστέρηση. Ο αερομεταφορέας ανέφερε πως ομάδες συντήρησης εξετάζουν το αεροσκάφος.
Το αεροπλάνο της Boeing τέθηκε σε υπηρεσία τον Ιούνιο του 2015, σύμφωνα με τα αρχεία της FAA. Η Boeing παρέπεμψε τις ερωτήσεις στη Southwest για πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του αεροσκάφους και του στόλου της εταιρείας. Η αεροπορική εταιρεία αρνήθηκε να πει πότε ο κινητήρας του αεροπλάνου είχε υποβληθεί για τελευταία φορά σε συντήρηση.
Πλάνα που αναρτήθηκαν στο X έδειχναν το σκισμένο κάλυμμα του κινητήρα να ανεμίζει στον άνεμο με σκισμένο το λογότυπο της Southwest και να γίνεται κομμάτια.
Η Boeing, μία από τις δυο μεγαλύτερες κατασκευάστριες αεροσκαφών στον κόσμο, απασχόλησε ξανά την επικαιρότητα όταν πάνελ εξόδου κινδύνου που δεν ήταν βιδωμένο σωστά αποκολλήθηκε από 737 Max σε ύψος 16.000 ποδών, στις 5 Ιανουαρίου.
Έπειτα από εκείνο το συμβάν, η FAA καθήλωσε τα αεροσκάφη του τύπου Max 9 στο έδαφος για εβδομάδες, απαγόρευσε στην Boeing να αυξήσει τον ρυθμό παραγωγής των αεροπλάνων του τύπου και τη διέταξε να καταρτίσει και να της παρουσιάσει συνεκτικό σχέδιο για την αντιμετώπιση «συστημικών προβλημάτων ελέγχου ποιότητας» εντός 90 ημερών.
Η παραγωγή μειώθηκε κάτω από τα 38 Max στον μήνα που επιτρέπει η FAA. Το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης διενεργεί έρευνα ποινικής φύσης για το συμβάν του Ιανουαρίου.
Η Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο Max συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.