Πρόσθεσε πως οποιοδήποτε ηλεκτρονικό σύστημα που παρέχει πρόσθετες εγγυήσεις ασφαλείας, είναι απαραίτητο να λειτουργεί και να εφαρμόζεται, για να μπορέσει να εξαλείψει αυτό που λέμε ανθρώπινο λάθος. Κατά την κατάθεση του στην εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη, ο Χρόνης Ακριτίδης συμπλήρωσε πως στο πλαίσιο αυτό κινήθηκε και η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ επί των ημερών του, συνεχίζοντας την σύμβαση «717», η οποία θα βοηθούσε, και πριν και μετά, στη βελτίωση της ασφάλειας κίνησης των σιδηροδρόμων.
Στην κατάθεσή του στην εξεταστική επιτροπή για το δυστύχημα στα Τέμπη, ρωτήθηκε για το εάν παρατηρήθηκαν καθυστερήσεις στην πρόοδο των έργων, λόγω εσωτερικού ανταγωνισμού ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ. Ο ίδιος απάντησε καταφατικά «λόγω της έλλειψης συνεννόησης και της έλλειψης συνεργασίας σε μερικά θέματα που δεν θα έπρεπε να υπήρχε, αλλά και κάποια που δεν μπορούσαν να ξεπεραστούν. Για παράδειγμα, κατά την κατασκευή της "71" έπρεπε να υπήρχε ένας καλύτερος συντονισμός όσον αφορά στα "παράθυρα", δηλαδή στη διακοπή των δρομολογίων για να μπορέσουν να δουλέψουν τα συνεργεία».
Στη συνέχεια, σε ερώτηση του εισηγητή της πλειοψηφίας Λάζαρου Τσαβδαρίδη, για το εάν η σύμβαση «717» ήταν προβληματική, όπως είχε πει και ο πρώην υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, ο Χρόνης Ακριτίδης είπε ότι «εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι είναι μία προβληματική σύμβαση, η οποία ξεκίνησε το 2014, έπρεπε να ολοκληρωθεί το 2016, και που όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση στα τέλη του 2019, ήταν μία σύμβαση σταματημένη. Υπήρχε μία συμπληρωματική σύμβαση, που ενώ είχε εγκριθεί από το 2018 δεν είχε υπογραφεί»
Σε επόμενη ερώτηση του Λάζαρου Τσαβδαρίδη, εάν ήταν φυσιολογικό να ήταν έτοιμη αυτή η συμπληρωματική σύμβαση, να έχει εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και να μην υπογράφεται για ένα χρόνο, ο Χρόνης Ακριτίδης είπε «όχι, ήταν παράξενο [...] είναι πολύ μεγάλο το χρονικό διάστημα».
Αναφορικά με το ενδεχόμενο να διαλυόταν η σύμβαση «717» είπε ότι, κατά την άποψή του, θα ήταν το χειρότερο που θα μπορούσε να γίνει εκείνη τη στιγμή, διότι, αφενός δεν θα υπήρχε το έργο, αφετέρου θα είχε τεράστια οικονομική επιβάρυνση: «Ορθώς συνεχίστηκε η διαδικασία, κατά την προσωπική μου άποψη, της σύμβασης, και με όλες τις παρατηρήσεις που ενσωματώθηκαν από την ΕΔΕΛ και με όλους τους ελέγχους, και με την πραγματογνωμοσύνη που ζήτησε και πήρε η ΕΡΓΟΣΕ από το ΤΕΕ, προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης [...] τον Σεπτέμβριο του 2023».