Με αφορμή δημοσιεύματα σε ενημερωτικές ιστοσελίδες για προβλήματα υγείας του μηχανοδηγού η ΝΔ δια στόματος Λάζαρου Τσαβδαρίδη πρότεινε να είναι κλειστή η συνεδρίαση, κάτι που απέρριψε η αντιπολίτευση.
Ο κ. Τσαβδαρίδης παρά το γεγονός ότι η συνεδρίαση ήταν ανοιχτή έφερε στη δημοσιότητα απόρρητα ιατρικά δεδομένα, λέγοντας ότι «δεν μπορεί να μην υπάρχουν στοιχεία για έναν άνθρωπο 62 ετών που κρίθηκε ικανός να οδηγεί αμαξοστοιχία , όταν είχε υποστεί δυο εγκεφαλικά επεισόδια και είχε διαγνωστεί με ανεύρισμα». Για «ενοχοποίηση νεκρών» τον κατηγόρησε ο Βασίλης Κόκκαλης από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Από την πλευρά της η Ιωάννα Τσιαπαρίκου που είναι πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων που έχει την εποπτεία ελέγχου των ιατρικών φακέλων των μηχανοδηγών, ανέφερε ότι ο συγκεκριμένος μηχανοδηγός είχε πιστοποιητικό ικανότητας από καρδιολόγο, νευρολόγο-ψυχίατρο, ΩΡΛ και οφθαλμίατρο. Προσκόμισε μάλιστα, στην Επιτροπή δύο έγγραφα υπογεγραμμένα από γενικό παθολόγο, ο οποίος είχε και την ευθύνη της τελικής έγκρισης, διευκρινίζοντας ωστόσο, ότι για ζητήματα επιχειρησιακής λειτουργίας, υπεύθυνη δεν είναι η ΡΑΣ, αλλά η σιδηροδρομική επιχείρηση που υποχρεωμένη να προσκομίσει στην Αρχή την ιατρική γνωμάτευση.
Ανεπαρκή χαρακτήρισε τα έγγραφα, ο Λάζαρος Τσαβδαρίδης, ενώ κι ο Βασίλης Κόκκαλης αναγνώρισε ότι το έγγραφο είναι ελλιπές, ζητώντας να ελεγχθεί η επάρκειά του από την αρμόδια Εισαγγελική Αρχή.