Αυτή η τσάντα λοιπόν, κοστίζει πάνω από 3.000 δολάρια. Ο Φάρελ Γουίλιαμς φαίνεται πως άντλησε έμπνευση από την κλασική χάρτινη τσάντα για σάντουιτς ή κάποιο άλλο γεύμα, την οποία μεταμόρφωσε σε αξεσουάρ υψηλής ραπτικής.
Η τσάντα παρουσιάστηκε στο σόου που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι τον περασμένο Ιούνιο, με το οποίο ο Φάρελ Γουίλιαμς έκανε το ντεμπούτο του ως creative director του οίκου μόδας. Αντί για χαρτί, η μεγάλη τσάντα clutch είναι φτιαγμένη από δέρμα, «ακριβώς στο ίδιο χρώμα όπως οι διάσημες (χάρτινες) τσάντες για τα ψώνια του οίκου», ανέφερε η εταιρεία.
Από τις 4 Ιανουαρίου ξεκίνησε η πώληση της τσάντας στο pop-up κατάστημα του Louis Vuitton στο δυτικό Χόλυγουντ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την αποκτήσουν πληρώνοντας 3.130 δολάρια.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος οίκος μόδας- ή κάποιος άλλος- εμπνέεται από καθημερινά αξεσουάρ που συνήθως είναι πολύ φθηνότερα. Για παράδειγμα, στην κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2007 ο Louis Vuitton είχε παρουσιάσει τη δική του εκδοχή της καρό πλαστικής τσάντας πολλαπλών χρήσεων που είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο.