Latest News

Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

Τέιλορ Σουίφτ: «Σε πετάνε έξω, μόλις γίνεσαι 29 χρονών» - Η άγρια επίθεση στη μουσική βιομηχανία! (ΕΙΚΟΝΕΣ)

 
Λίγες ώρες μετά την ανάδειξή της ως πρόσωπο της χρονιάς, η Τέιλορ Σουίφτ ξεσπάθωσε και αποφάσισε να κλείσει κάποια από τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της στη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ με τον πλέον... κατηγορηματικό τρόπο. 

Συγκεκριμένα, η Τέιλορ Σουίφτ κατά τη διάρκεια μίας άκρως αποκαλυπτικής και εξομολογητικής συνέντευξής της στο Time, κατακεραύνωσε τη μουσική βιομηχανία για τη μεταχείριση των νεαρών καλλιτεχνών, αλλά αναφέρθηκε και στο ψυχικό τραύμα που για καιρό την ακολουθούσε και ως συνέπεια της άγριας κόντρας της με την Κιμ Καρντάσιαν και τον Κάνιε Γουέστ.

Η μουσικός μίλησε και για την τακτική των δισκογραφικών εταιρειών, οι οποίες σύμφωνα με την καλλιτέχνιδα, αντικαθιστούν, αντί να καλλιεργούν τους «αστέρες» τους. «Μέχρι τη στιγμή που ένας καλλιτέχνης είναι αρκετά ώριμος για να αντιμετωπίσει ψυχολογικά τη δουλειά, σε πετάνε έξω στα 29, συνήθως», δήλωσε χαρακτηριστικά σε αυτή τη συνέντευξη.

Το κατηγορώ της Τέιλορ Σουίφτ στην μουσική βιομηχανία 

«Στις δεκαετίες του '90 και του '00, φαίνεται ότι η μουσική βιομηχανία απλά είπε: "Εντάξει, ας πάρουμε ένα μάτσο εφήβους, ας τους ρίξουμε στη φωτιά και ας δούμε τι θα συμβεί. Μέχρι τη στιγμή που θα έχουν ωριμάσει για να κάνουν αποτελεσματικά τη δουλειά τους, θα βρούμε νέους».


Τότε εξομολογήθηκε, πως όταν αντιλήφθηκε πως έτσι λειτουργεί το σύστημα, η λύση της ήταν να αλλάζει το στυλ της, με κάθε νέο άλμπουμ. «Συνειδητοποίησα ότι κάθε δισκογραφική εταιρεία προσπαθούσε να με αντικαταστήσει. Σκέφτηκα, αντί γι' αυτό, να αντικαταστήσω πρώτα τον εαυτό μου με μία νέα εκδοχή του. Είναι πιο δύσκολο να χτυπήσεις έναν κινούμενο στόχο», τόνισε η ποπ καλλιτέχνιδα.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ήταν ιδιαίτερα επικριτική απέναντι στη Big Machine, την εταιρεία με την οποία κυκλοφόρησε τα πρώτα έξι άλμπουμ της και την οποία κατηγορεί ότι την κρατούσε σε «στενό καλλιτεχνικό κλοιό».

«Κάθε δημιουργική επιλογή που ήθελα να κάνω ήταν υπό αμφισβήτηση», εξομολογήθηκε.

Η συνεργασία τους έληξε με όχι και τόσο καλό τρόπο, με τη Σουίφτ να αντιτίθεται στη μεταβίβαση της κυριότητας των άλμπουμ της Big Machine, στον μουσικό μάνατζερ Σκούτερ Μπράουν, με τον οποίο είχε επίσης συγκρουστεί.

«Τα κομμάτια μου πωλούνταν σε κάποιον, που τα ήθελε για κακόβουλους λόγους, κατά τη γνώμη μου», δήλωσε στο Time.


Ο Σκούτερ Μπράουν δεν έχει σχολιάσει ακόμη τις δηλώσεις της, αλλά παλαιότερα είχε αναφέρει πως «πολλά πράγματα χάθηκαν στη μετάφραση» στη συμφωνία τους.

Η έχθρα της Τέιλορ Σουίφτ με τον Σκούτερ Μπράουν, χρονολογείται από την εποχή που εκείνος ήταν μάνατζερ του Κάνιε Γουέστ.

Η διαμάχη της Τέιλορ Σουίφτ με τον Κάνιε Γουέστ και την Κιμ Καρντάσιαν

Ο Κάνιε Γουέστ, είχε κυκλοφορήσει ένα τραγούδι, το Famous, με το στίχο: «I made that bitch famous», αναφερόμενος σε μια προηγούμενη διαμάχη μεταξύ του τους.

Η Τέιλορ Σουίφτ είχε αντιδράσει τότε δημοσίως και είχε ασκήσει δριμύτατη κριτική στον συγκεκριμένο στίχο του Famous, αλλά βρέθηκε αντιμέτωπη με τα πυρά της Κιμ Καρντάσιαν και ενώ η τότε σύζυγος του Κάνιε Γουέστ, διέρρευσε μια ηχογράφηση τηλεφωνικής συνομιλίας τους, στην οποία η Τέιλορ Σουίφτ, φαινόταν να έχει εγκρίνει το τραγούδι.

Μια άκοπη και αμοντάριστη εκδοχή του ίδιου βίντεο δικαίωσε την Τέιλορ Σουίφτ, δείχνοντας ότι δεν είχε εγκρίνει τη φράση «bitch» (μτφρ.: σκύλα).

Η διαμάχη τους τότε κυριάρχησε στον σκανδαλοθηρικό Τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για χρόνια, βλάπτοντας παράλληλα τη φήμη της Τέιλορ Σουίφτ.


«Μου πήραν την καριέρα μου. Προέκυψε μια πλήρως κατασκευασμένη ιστορία, στήθηκε ολόκληρη σκευωρία, σε μια παράνομα ηχογραφημένη τηλεφωνική συνομιλία, την οποία η Κιμ Καρντάσιαν επεξεργάστηκε και στη συνέχεια έβγαλε προς τα έξω, για να πει σε όλους ότι ήμουν ψεύτρα.

»Αυτό με έριξε ψυχολογικά σε ένα σημείο που δεν είχα βρεθεί ποτέ πριν. Μετακόμισα σε μια ξένη χώρα. Δεν έφυγα από ένα σπίτι που είχα νοικιάσει για ένα χρόνο. Φοβόμουν να κάνω τηλεφωνήματα. Έδιωξα τους περισσότερους ανθρώπους από τη ζωή μου γιατί δεν εμπιστευόμουν κανέναν πια. Έπεσα πολύ, πολύ άσχημα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Κιμ Καρντάσιαν δεν έχει σχολιάσει ακόμη τις δηλώσεις της, αλλά το 2020 είχε αναφέρει ότι «κανείς δεν αρνήθηκε ποτέ ότι η λέξη "bitch" χρησιμοποιήθηκε χωρίς την άδειά της. Ποτέ δεν επεξεργάστηκα το υλικό, άλλο ένα ψέμα, δημοσίευσα μόνο μερικά αποσπάσματα στο Snapchat για να πω την άποψή μου».

Ενώ σε συνέντευξή της το 2016, συμπλήρωσε πως η Τέιλορ Σουίφτ, είχε συμφωνήσει για την συγκεκριμένη ατάκα.

Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν
Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ ΚαρντάσιανΗ Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν
Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν
Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της, ωστόσο, η Σουίφτ συζητά για την πολυσυζητημένη ερωτική της ζωή με τον παίκτη του NFL Travis Kelce, αλλά αναφέρεται και στις συγκρίσεις μεταξύ των περιοδειών «Eras» και «Renaissance» της Beyoncé, από τις οποίες έχουν προκύψει και οι δύο δημοφιλείς ταινίες.

«Προφανώς είναι πολύ προσοδοφόρο για τα μέσα ενημέρωσης και την κουλτούρα τους, να φέρνουν αντιμέτωπες δύο γυναίκες», σημειώνει μεταξύ άλλων.

Τέλος, σχολίασε τις υποψηφιότητες για τα Grammy του 2024, αναφέροντας ότι η σημερινή δημοτικότητα των γυναικών ποπ σταρ  είναι ενθαρρυντική.

«Αν θέλουμε να το δούμε με τον πιο κυνικό τρόπο, το ότι οι γυναικείες ιδέες γίνονται κερδοφόρες σημαίνει ότι θα δημιουργηθεί περισσότερη γυναικεία τέχνη. Είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό», καταλήγει.