Ενώ όλα ήταν έτοιμα για την αναχώρηση, ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες ότι η πτήση πρέπει να ακυρωθεί για τρίτη φορά, διότι κάποιος έκανε την ανάγκη του στο πάτωμα του μπάνιου.
Το βίντεο που εξασφάλισε η New York Post δείχνει τον πιλότο να λέει στους επιβάτες της πτήσης ότι κάποιος βρήκε «μάλλον διασκεδαστικό… να αφοδεύει στη μπροστινή τουαλέτα, οπότε τώρα θα μείνουμε εδώ τη νύχτα».
«Τώρα θα τους κατεβάσουμε όλους… και θα οργανώσουμε ξενοδοχεία, και μετά θα πετάξουμε πίσω αύριο το πρωί», λέει ο πιλότος στους επιβάτες, οι οποίοι φαίνονται να αγανακτούν καθώς σηκώνονται από τις θέσεις τους.
Η ανακοίνωση του πιλότου έγινε αφού η πτήση EZY8054 είχε ήδη αντιμετωπίσει αρκετές καθυστερήσεις και είχε ακυρωθεί άλλες δύο φορές, όπως δήλωσε ένας επιβάτης στην Daily Mail.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε αργότερα τα όσα συνέβησαν σε μια δήλωση στην The Independent.
«Η EasyJet μπορεί να επιβεβαιώσει ότι η πτήση από την Τενερίφη προς το Λονδίνο στις 15 Οκτωβρίου καθυστέρησε αρχικά, ενώ κάποιες αποσκευές εκφορτώθηκαν για να μεταφερθούν στην επόμενη διαθέσιμη πτήση για λόγους ασφαλείας, λόγω υπερβολικού βάρους του αεροσκάφους», ανέφερε η δήλωση.
«Η πτήση αναβλήθηκε στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της νύχτας, λόγω του ότι το αεροσκάφος χρειαζόταν πρόσθετο καθαρισμό», πρόσθεσε.
«Προσφέραμε καταλύματα σε ξενοδοχεία για όλους τους πελάτες, ωστόσο, καθώς υπήρχε περιορισμένη διαθεσιμότητα κοντινών ξενοδοχείων στην περιοχή, ενημερώσαμε επίσης όσους πελάτες έκαναν την δική τους κράτηση ότι θα τους επιστραφούν τα χρήματα».
«Η ασφάλεια και η ευημερία των πελατών και του πληρώματος μας είναι η ύψιστη προτεραιότητα της EasyJet και, ενώ αυτό ήταν εκτός του ελέγχου μας, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε», κατέληξε.