Σε βάρος του έχει ασκηθεί δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για διατάραξη ασφάλειας των συγκοινωνιών που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ατόμων, αλλά και δίωξη σε βαθμό πλημμελήματος για ανθρωποκτονία και βαριές σωματικές βλάβες κατά συρροή από αμέλεια.
Η δίωξη ασκήθηκε στα τέλη Αυγούστου, δεν απολογήθηκε όμως, όπως ήταν προγραμματισμένο στις 5 Σεπτεμβρίου, καθώς ήταν η ημέρα που ξεκίνησαν οι πλημμύρες στη Θεσσαλία.
Παράλληλα διώκεται σε βαθμό πλημμελλήματος για παράβαση καθήκοντος καθώς ήταν ο άνθρωπος που υπέγραψε την μετακίνηση του σταθμάρχη που ήταν σε υπηρεσία το μοιραίο βράδυ που έγινε δυστύχημα προκειμένου να μετακινηθεί από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στον ΟΣΕ.
Τέμπη: Η έρευνα ολοκληρώνεται προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες
Για αυτή την υπόθεση έχει ήδη ασκηθεί δίωξη σε 15 άτομα, δύο έχουν προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης και ο επιθεωρητής του ΟΣΕ στη Θεσσαλία.
Υπενθυμίζεται ότι ο εφέτης-ανακριτής, που έχει αναλάβει την υπόθεση και σηκώνει το βάρος της υπόθεσης προκειμένου να αναζητήσει ευθύνες σε όποιο βαθμό κι αν βρίσκονται φαίνεται, ότι βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της έρευνας και ενδεχομένως θα προχωρήσει στην άσκηση και νέων διώξεων.
Αύριο, Πέμπτη, απολογείται μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ και την άλλη εβδομάδα άλλος ένας πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.
Τέμπη: Το χρονικό της τραγωδίας
Η επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, συγκρούστηκε μετωπικά με εμπορική, που είχε αντίθετη κατεύθυνση. Το τρένο με περισσότερους από 340 επιβάτες και δέκα άτομα προσωπικό, βρέθηκε στο ρεύμα καθόδου από το εγκληματικό λάθος του σταθμάρχη.
Η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη. Ξέσπασε φωτιά, με αποτέλεσμα τα πρώτα βαγόνια όχι μόνο να μετατραπούν σε μια άμορφη μάζα, αλλά και να εξαϋλωθούν, αφού αναπτύχθηκαν θερμοκρασίες 1.300 βαθμών Κελσίου.
Ειδικοί επισημαίνουν πως αν η σύγκρουση γινόταν λίγα δευτερόλεπτα νωρίτερα μέσα στο τούνελ – περίπου 50 με 100 μέτρα από το σημείο της σύγκρουσης – δε θα είχε σωθεί κανείς από τους 35ο επιβάτες.