Θρηνεί η χώρα την απώλεια των δύο πιλότων του καναντέρ που κατέπεσε στην Κάρυστο ενώ επιχειρούσε στη φωτιά... στον Πλατανιστό
Την ίδια ώρα, επανέρχεται με δραματικό τρόπο στο προσκήνιο η ηλικία των αεροσκαφών που χρησιμοποιούν οι πιλότοι για την κατάσβεση πυρκαγιών.
Τα περισσότερα από αυτά τα αεροσκάφη (Canadair CL-215) έχουν ηλικία κοντά στα 50 έτη και ανήκουν στην 355 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών που εδρεύουν στην Ελευσίνα.
Μάλιστα το Δεκέμβριο του 1975 η 355 Μοίρα απέκτησε τα πρώτα πέντε αεροσκάφη ίδιου τύπου με αυτό που κατέπεσε στον Πλατανιστό Καρύστου. Αρχικά μάλιστα η Μοίρα δρούσε επ’ ωφελεία του υπουργείου Γεωργίας.
Μετά από 21 χρόνια (1996), η 355 Μοίρα παρέλαβε ακόμα τέσσερα αεροσκάφη CL-215 από τη Γιουγκοσλαβία αυξάνοντας το στόλο της.
Στις 30 Ιανουαρίου 1999 παρελήφθη το πρώτο από τα 10 αεροσκάφη CL-415 που ήταν η βελτιωμένη έκδοση του CL-215.
Το Μάιο του 2003, λόγω του μεγάλου όγκου προσωπικού και μέσων που διέθετε τότε η Μοίρα, αποφασίστηκε, από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, ο διαχωρισμός της σε τρεις νέες Μοίρες (355ΜΤΜ, 383 Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων & Αεροπυρόσβεσης και Μοίρα Συντήρησης Αεροσκαφών), οπότε και αποχωρίστηκε τα αεροσκάφη CL-415.