Η καμπάνια χρησιμοποίησε εικόνες από καλλιέργειες στην Ινδονησία, αμμόλοφους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και ένα αεροσκάφος που προσγειώνεται στην Ελβετία.
Το πρακτορείο, DDB Philippines, ζήτησε συγγνώμη για το «ατυχές λάθος» του.
Η υπουργός Τουρισμού των Φιλιππίνων, Christina Garcia Frasco, ξεκαθάρισε πως δεν χρησιμοποιήθηκαν δημόσια κονδύλια για την παραγωγή του βίντεο και επεσήμανε πως είχαν, επανειλημμένα, ζητηθεί επιβεβαιώσεις από την εταιρεία πως τα πλάνα είναι πρωτότυπα.
Είπε ότι «σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, η DDB διαβεβαίωσε, επανειλημμένα, την πρωτοτυπία όλου του υλικού».
Το βίντεο, να σημειωθεί, δημοσιεύτηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας «Αγαπήστε τις Φιλιππίνες» ύψους 824.000 ευρώ, η οποία ξεκίνησε στα τέλη Ιουνίου.
Η υπουργός διαβεβαίωσε πως η διαφημιστική εταιρεία θα λογοδοτήσει για την πράξη της.
«Η χρήση ξένου υλικού σε μια εκστρατεία προώθησης των Φιλιππίνων είναι άκρως ακατάλληλη και αντιβαίνει στους στόχους του υπουργείου Τουρισμού» ανέφερε.
Το βίντεο αφαιρέθηκε και η εταιρεία δεσμεύτηκε πως θα βοηθήσει το τμήμα τουρισμού στην έρευνά του.
Σημειώνεται πως ανάλογο περιστατικό είχε γίνει γνωστό και προ μηνών, όσον αφορά στην τουριστική καμπάνια της Ιταλίας, με πρωταγωνίστρια την Αφροδίτη του Μποτιτσέλι.
Όπως είχε αποδειχθεί, στην πρωτότυπη καμπάνια, που «ζωντάνεψε» τον πίνακα του Σάντρο Μποτισέλι και μετέτρεψε την Αφροδιτή σε influencer, είχαν χρησιμοποιηθεί εικόνες από τη Σλοβενία.