Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής υποστηρίζει ότι στερείται νομικής βάσης η απόφαση να τεθεί σε αργία, καθώς σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που έχει καταθέσει, στη νυχτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες, με τους δυο να έχουν βάρδια 10 το βράδυ με 7 το πρωί.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο, ο εμπειρότερος σταθμάρχης δεν βρισκόταν στη θέση του. Μάλιστα, φέρεται να έχει καταθέσει τα έγγραφα με τις παρουσίες στον ανακριτή, αυτοβούλως από την περασμένη Παρασκευή.
Στο ενδεχόμενο που αυτοί οι ισχυρισμοί ευσταθούν, τότε ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας έμεινε μόνος του και ενώ είχε μόνο λίγες ημέρες εμπειρία.
Επίσης, υποστηρίζει ότι ευθύνες έχει και ο σταθμάρχης Νέων Πόρων που είδε ότι κινούνται τα τρένα στην ίδια γραμμή στον πίνακα κυκλοφορίας και το ανέφερε αλλά δεν σήμανε συναγερμό, ώστε να αντιληφθεί και ο σταθμάρχης της Λάρισας την κατάσταση.