Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα για «εργαλειοποίηση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος». Αμέσως μετά το γραφείο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ εξαπέλυσε τα «πυρά» του κατά του κυβερνητικού εκπροσώπου κάνοντας λόγο για «χυδαία προπαγάνδα».
«Δυστυχέστατα, στη σκιά μιας ανείπωτης τραγωδίας, ο κ. Τσίπρας επιμένει να στήνει παραστάσεις. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου κατηγορώντας τον Αλέξη Τσίπρα πως «πιστός στην πολιτική του πολακισμού, ταξίδεψε μέχρι τη Λάρισα για να δείξει ότι τα έργα αποκατάστασης σε ένα γιαπί -κυριολεκτικά- που εγκατέλειψαν το 2019 και που θα ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες είναι δήθεν κέντρο τηλεδιοίκησης που η κυβέρνηση υποστήριξε πως λειτουργεί».
Τον κατηγορεί μάλιστα πως «δεν μπήκε στον κόπο να επισκεφθεί το σταθμαρχείο και να δει αυτό για το οποίο από την πρώτη στιγμή μιλήσαμε». Σύμφωνα με τον κ. Οικονόμου το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης με τον πίνακα χειρισμού και οπτικού ελέγχου και αυτόματης χάραξης διαδρομών, έχει παραδοθεί από τον Νοέμβριο του 2022 και λειτουργεί κανονικά έκτοτε. «Όπως λειτούργησε κανονικά και τη μοιραία εκείνη νύχτα, πριν από το τραγικό δυστύχημα, και που δυστυχώς ο σταθμάρχης δεν χρησιμοποίησε», τόνισε.
«Όλοι γνωρίζουμε την εμμονή του με τα ψέματα και ότι καθόλου δεν άλλαξε. Όμως, για αυτό που κάνει ο κ. Τσίπρας, στην προσπάθεια εργαλειοποίησης της τραγωδίας, ακόμα κι η λέξη ΝΤΡΟΠΗ είναι ανεπαρκέστατη», προσθέτει ο κ. Οικονόμου.
Στη δήλωση επισυνάπτεται η αποτύπωση καταγραφής δεδομένων για εκείνο το μοιραίο βράδυ.
Αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ: «Χυδαία προπαγάνδα»
«Ο κ. Οικονόμου, ακολουθώντας τη χυδαία προπαγάνδα των κ. Γεραπετρίτη και Καραμανλή πάνω στην τραγωδία, επιμένει να παριστάνει πως δεν καταλαβαίνει», σχολιάζει από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ σε απάντησή του προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.
Αναφέρει ειδικότερα ότι «είναι άλλο το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας που υπήρχε μέχρι το καλοκαίρι του 2019, το οποίο ρύθμιζε την κυκλοφορία όλων των τρένων από το Δομοκό μέχρι το Πλατύ Ημαθίας, δηλαδή για πάνω από 170 χιλιόμετρα, και το οποίο αν λειτουργούσε σύμφωνα με τους ίδιους τους σταθμάρχες και μηχανοδηγούς δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει το δυστύχημα και διαφορετικό πράγμα ένας απλός πίνακας που έχει μπροστά του ο σταθμάρχης για να ελέγχει την κυκλοφορία μόλις για 7-8 χιλιόμετρα στην είσοδο και την έξοδο του σταθμού του».