Πρόκειται μεταξύ άλλων για τα αεροδρόμια σε Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κάρπαθο, Σύρο.
Όπως δήλωσε, δεν υπάρχει το απαιτούμενο προσωπικό, με αποτέλεσμα οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι να αναγκάζονται να δουλεύουν ολόκληρα 24ωρα, κάτι που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών που ταξιδεύουν με αεροπλάνο για τα συγκεκριμένα αεροδρόμια.
«Η κατάσταση που βιώνουμε όσοι εργαζόμαστε στα μικρά αεροδρόμια είναι πολύ δύσκολη, καθώς υπάρχουν ημέρες που σε κάθε θέση είναι ένας και μόνο εργαζόμενος» , ανέφερε ο κ. Κωνσταντινάκης.
Προσέθεσε, μάλιστα, ότι το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών έχει στα συρτάρια του πάνω από 4 χρόνια τις μετατάξεις 16 υπαλλήλων, τις οποίες όμως δεν ενεργοποιεί.
Υπό αυτές τις ο συνθήκες ο πρόεδρος Τηλεπικοινωνιακών ξεκαθαρίζει ότι ο Πανελλήνιος Σύλλογος θα συνεχίσει να δημοσιοποιεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος ώστε να προλάβει ένα ατύχημα ή μια νέα τραγωδία, ανάλογη με την σιδηροδρομική των Τεμπών.
«Είναι επικίνδυνο ότι τη βάρδια την κάνει ένας υπάλληλος, συν ότι κάνει και τις ενεργοποιήσεις για τις αεροδιακομιδές. Η δουλειά του είναι παραπλήσια με εκείνη του ελεγκτή στον πύργο ελέγχου, δηλαδή δίνει οδηγίες για την κατάσταση στον χώρο του αεροδρομίου, την κατάσταση της πίστας, τις μετεωρολογικές συνθήκες κ.α.», σημειώνει, επίσης.
Και συνεχίζει: «Σε πολλά αεροδρόμια η περίφραξη του χώρου έχει διαλυθεί και κάποιες φορές έχει συμβεί να περνάνε ζώα την ώρα της προσγείωσης».
Επιπλέον, πρόβλημα εντοπίζεται και στις συχνότητες, οι οποίες σε κάποια αεροδρόμια δεν λειτουργούν, ενώ δυσχερής είναι η κατάσταση και με τους αναμεταδότες.