Εντείνονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του κυβερνήτη του μοιραίου Phantom, Ευστάθιου Τσιτλακίδη, το οποίο κατέπεσε 25 ναυτικά μίλια νότια του αεροδρομίου Ανδραβίδας το πρωί της... περασμένης Δευτέρας.
Από το μεσημέρι της Τρίτης, τις έρευνες συνδράμει ομάδα βατραχανθρώπων με τη βοήθεια ρομποτικού οχήματος, ενώ τρία ελικόπτερα και πλωτά μέσα δεν σταματούν τους ελέγχους για την εύρεση στοιχείων. Επιπλέον, συμμετέχουν ένα υποβρύχιο drone και ένα ωκεανογραφικό.
Ο αρχηγός του ΓΕΕΘΑ στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος και ο αρχηγός του του ΓΕΑ Αντιπτέραρχος Θεμιστοκλής Μπουρολιάς, επισκέφθηκαν την οικογένεια του πιλότου Μάριου Τουρούτσικα στην Τρίπολη, προκειμένου να εκφράσουν τα συλλυπητήρια τους.Οι γονείς του υποσμηναγού συγκυβερνήτη συγκλονισμένοι δέχτηκαν τα συλλυπητήρια και τα θερμά λόγια, που τους απηύθυναν.
Τα σενάρια για την πτώση
Ο Γιώργος Γερούλης, αντιπτέραρχος εν αποστρατεία, αναφέρθηκε στα σενάρια όσον αφορά στα αίτια της πτώσης του F-4.
«Οποιοδήποτε απρόοπτο που μπορεί να αποσπάει την προσοχή των πιλότων είναι μοιραίο, καθώς ο χρόνος αντίδρασης είναι ελάχιστος. Ένα μηχανικό πρόβλημα στα πηδάλια θα μπορούσε να κάνει μία ανωμαλία, να δημιουργήσει μία ταλάντευση, έναν "δελφινισμό" που λέμε, κι έτσι ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις που μπορεί να σωθεί κάποιος σε τέτοια ύψη».
«Το γεγονός ότι, σε αυτή την περίπτωση, δεν ανέβηκαν σε ύψος δείχνει ότι ήταν ένα ακαριαίο το μοιραίο γεγονός».
«Κατά τη διάρκεια της άσκησης επιβάλλεται μόνο οπτική επαφή μεταξύ των πιλότων και σιγή ασυρμάτου. Ο πύργος ελέγχου δεν ακούει σε τέτοια ύψη, ο μόνος που ακούει είναι ο νούμερο 1. Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος αυτομάτως όλα ενεργοποιούνται και ανεβαίνουν σε ύψος και το αναφέρουν. Το γεγονός ότι σε αυτή την περίπτωση δεν ανέβηκαν, δείχνει ότι ήταν ένα ακαριαίο το μοιραίο γεγονός».
Τέλος, αναφέρθηκε στις έρευνες για τον εντοπισμό του κυβερνήτηση, αναφέροντας πως «στις διαδικασίες εγκατάλειψης του αεροσκάφους ή πρόσκρουσης, φεύγει χρονικά πρώτα ο πίσω πιλότος και στη συνέχεια ο κυβερνήτης, αυτή η αλληλουχία χρόνου».