Η παράδοση αποτελεί ένα ορόσημο για τη χαρακτηριστική διώροφη «βασίλισσα των ουρανών» η οποία έφερε επανάσταση στα διηπειρωτικά ταξίδια.
Η παράδοση του Boeing 747 είναι μια στιγμή που ανέμεναν εδώ και καιρό οι λάτρεις των αεροσκαφών, οι οποίοι παρακολουθούσαν βήμα-βήμα την κατασκευή του τελευταίου αεροσκάφους,
Το αεροσκάφος, με αριθμό νηολόγησης N863GT, έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση τον Δεκέμβριο, όταν βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης της Boeing καλυμμένο με αντιδιαβρωτικό πράσινο χρώμα. Στις αρχές Ιανουαρίου, εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο φωτογραφίες του αεροσκάφους, το οποίο είχε ήδη τα χρώματα της Atlas Air.
Μια λεπτομέρεια, όμως, ήταν αυτή που δεν πέρασε απαρατήρητη: δίπλα στη μύτη υπήρχε ένα αυτοκόλλητο που αποτίει φόρο τιμής στον Joe Sutter, τον αρχιμηχανικό του προγράμματος Boeing 747, ο οποίος πέθανε το 2016 και θεωρείται από πολλούς ως ο «πατέρας» του διάσημου αυτού αεροσκάφους.
Από τον Δεκέμβριο του 2022, υπάρχουν μόνο 44 επιβατικές εκδόσεις του 747 που εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται, σύμφωνα με την εταιρεία αεροπορικών αναλύσεων Cirium.
Μάλιστα, παρά την ημερομηνία-ορόσημo της 31ης Ιανουαρίου για το Boeing 747 εκκρεμούν ακόμη δύο παραδόσεις του αεροσκάφους. Πρόκειται, όμως, για κάτι ξεχωριστό.
Τα δύο αυτά αεροπλάνα έχουν ήδη κατασκευαστεί, αφού αρχικά προορίζονταν για τη ρωσική αεροπορική εταιρεία Transaero, η οποία χρεοκόπησε το 2015. Τα δύο μελλοντικά Air Force Ones υποβάλλονται επί του παρόντος σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα τροποποιήσεων προκειμένου να προετοιμαστούν για προεδρική υπηρεσία.