Ο Yoel Roth, ο επικεφαλής ασφαλείας, στον οποίο είχε ανατεθεί να διαχειριστεί δημοσίως τις ανησυχίες από διαφημιστές και χρήστες για την πλατφόρμα, φέρεται να είναι ο τελευταίος που αποχώρησε από την εταιρεία.
Οι αποχωρήσεις ξεκίνησαν την ίδια ημέρα που ο Έλον Μασκ απευθύνθηκε για πρώτη φορά στους εργαζόμενους, λέγοντας ότι «η χρεοκοπία δεν αποκλείεται», σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές.
Σε email προς τους υπαλλήλους και σε μια επακόλουθη συνάντηση του προσωπικού, ο Έλον Μασκ δεν ενέπνευσε και μεγάλη εμπιστοσύνη για το μέλλον της εταιρείας. Στο μήνυμά του περιέγραψε τις άσχημες οικονομικές συνθήκες στις οποίες βρισκόταν η εταιρεία και πόσο σημαντική πίστευε ότι ήταν η συνδρομητική υπηρεσία της, το Twitter Blue, για το μέλλον της.
«Χωρίς σημαντικά έσοδα από συνδρομές, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το Twitter να μην επιβιώσει από την επερχόμενη οικονομική ύφεση», ανέφερε στο email. «Χρειαζόμαστε περίπου τα μισά από τα έσοδά μας να είναι από συνδρομές».
Υπάλληλος δήλωσε επίσης ότι ο Μασκ στη συνάντηση φάνηκε να υποβαθμίζει τις ανησυχίες του προσωπικού σχετικά με το πώς το μειωμένο εργατικό δυναμικό του Twitter χειρίζεται τις υποχρεώσεις του για τη διατήρηση των προτύπων προστασίας της ιδιωτικής ζωής και της ασφάλειας δεδομένων.
Το υπόμνημα του Μασκ αλλά και η συνάντηση του προσωπικού δίνουν μια γενική ιδέα για το κλίμα που επικρατεί και επιβεβαίωσε δημοσίως ο Έλον Μασκ, σε ομιλία του που μεταδόθηκε ζωντανά την Τετάρτη, στην οποία προσπάθησε να καθησυχάσει μεταξύ άλλων τις ανησυχίες των μεγάλων διαφημιστών.
Το συνδρομητικό προϊόν Twitter Blue της εταιρείας, το οποίο ξεκίνησε την Τετάρτη και επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν ένα πιστοποιημένο μπλε σημάδι ελέγχου για 8 δολάρια, έχει ήδη οδηγήσει σε διάφορους λογαριασμούς που έχουν επαληθευτεί παρά το γεγονός ότι παριστάνουν εμπορικά brands ή διάσημες προσωπικότητες.
«Δεν έχω δει ποτέ δισεκατομμυριούχο να εκλιπαρεί τόσο πολύ για 8 δολάρια», σχολίασε ο Ντέρικ Τζόνσον, πρόεδρος της NAACP. «Είναι σαφές ότι οι προσπάθειές μας - καλώντας τις εταιρείες να διακόψουν όλες τις διαφημίσεις στο Twitter - έχουν αποτέλεσμα. Οι εταιρείες πρέπει να λογοδοτήσουν, και το Twitter δεν αποτελεί εξαίρεση. Η ρητορική μίσους και η παραπληροφόρηση δεν έχουν θέση πουθενά».