O ιδιοκτήτης του Balthazar, Κιθ ΜακΝάλι, αποκάλεσε τον Τζέιμς Κόρντεν «μικρό κρετίνο» και «τον πιο προσβλητικό πελάτη» στην ιστορία του εστιατορίου. Στην ανάρτησή του στο Instagram o ΜακΝάλι ανέφερε ότι η απαγόρευση εισόδου ή άρνηση εξυπηρέτησης ενός πελάτη δεν είναι κάτι που κάνει συχνά και έγραψε για δύο περιστατικά κακής συμπεριφοράς του Τζέιμς Κόρντεν στους υπαλλήλους του γαλλικού εστιατορίου.
Τον Ιούνιο ο Κόρντεν, αφού έφαγε το κυρίως πιάτο ενημέρωσε πως βρήκε τρίχα στο φαγητό του, απαίτησε να πάνε στο τραπέζι του νέα ποτά «αμέσως» και να τον κεράσουν τα προηγούμενα, σύμφωνα με την ανάρτηση του ΜακΝάλι, ο οποίος ανέφερε ότι ο κωμικός ήταν «εξαιρετικά κακός» απέναντι στον υπάλληλο που σέρβιρε το τραπέζι του.
Στις 9 Οκτωβρίου, ο Τζέιμς Κόρντεν πήγε στο Balthazar με την σύζυγό του για brunch. Εκείνη παρήγγειλε ομελέτα με κρόκους και έπειτα από λίγη ώρα ο κωμικός φώναξε τη σερβιτόρο και της είπε ότι υπήρχε λίγο ασπράδι στο πιάτο.
Η κουζίνα έφτιαξε ξανά την παραγγελία, αλλά την έστειλε με πατάτες τηγανητές και όχι με σαλάτα, όπως είχε ζητηθεί. Τότε, σύμφωνα με τον ΜακΝάλι, ο Κόρντεν άρχισε να φωνάζει «σαν τρελός» στη σερβιτόρα: «Δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου! Ίσως θα έπρεπε να πάω στην κουζίνα και να μαγειρέψω μόνος μου την ομελέτα!».
Τελικά το πιάτο γύρισε πίσω και κέρασαν το ζευγάρι σαμπάνια, για να ηρεμήσουν τα πράγματα, ανέφερε ο ιδιοκτήτης στην ανάρτησή του.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κιθ ΜακΝάλι γράφει στα social media ότι απαγορεύει την είσοδο κάποιου σε ένα από τα εστιατόριά του. Πέρυσι έκανε το ίδιο με τον Γκρέιντον Κάρτερ, πρώην διευθυντή του Vanity Fair, επειδή σύμφωνα με τον ΜακΝάλι ο δημοσιογράφος δεν εμφανίστηκε στο ιταλικό εστιατόριο Morandi όπου είχε κάνει κράτηση για 12 άτομα. Ακόμη, η Washington Post σημειώνει πως ο ΜακΝάλι συχνά είναι προκλητικός, στις αναρτήσεις του στο Instagram.
Πάντως, σε ό,τι αφορά στον Τζέιμς Κόρντεν, η απαγόρευση δεν κράτησε πολύ. Λίγες ώρες αργότερα με νέα ανάρτηση ο Κιθ ΜακΝάλι αναίρεσε την απόφασή του επειδή- όπως έγραψε- ο κωμικός του τηλεφώνησε και ζήτησε συγγνώμη. «Πιστεύω ισχυρά στις δεύτερες ευκαιρίες», ανέφερε ο επιχειρηματίας. Συμπλήρωσε ότι αν κάποιος είναι αρκετά «μεγαλόψυχος» για να ζητήσει συγγνώμη από τον ίδιο και το προσωπικό του, τότε «δεν του αξίζει να είναι αποκλεισμένος από οπουδήποτε».