Μπορεί το μετρό να έφτασε έστω και με καθυστέρηση στον Πειραιά αλλά προκαλεί απορία πως ο Δήμος Κερατσινίου - Δραπετσώνας, ένας από τους μεγαλύτερους στη Β' Πειραιά έμεινε εκτός της επέκτασης και δεν διαφαίνεται προοπτική να συμπεριληφθεί στα σχέδια στο... άμεσο μέλλον.
''Μεγάλη η χαρά και η ικανοποίηση που έστω και με μεγάλη καθυστέρηση οι κάτοικοι του ευρύτερου Πειραιά απέκτησαν Μετρό. Ένα σημαντικό έργο που θα καλυτερεύσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή και θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων σημειώνει ο δήμαρχος Κερατσινίου Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος. Και συνεχίζει
''Ταυτόχρονα όμως για μία ακόμη φορά οι δικές μας γειτονιές νιώθουν απογοήτευση για τον τρόπο που αντιμετωπίζονται από την κεντρική διοίκηση. Το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα, το Πέραμα, η Σαλαμίνα πόλεις με εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους έμειναν έξω από το σχεδιασμό για την επέκταση του Μετρό που υλοποιείται σήμερα αλλά από ότι φαίνεται δεν υπάρχει πρόβλεψη και για το μέλλον.
Οι γειτονιές μας απαιτούν το αυτονόητο. Να σχεδιαστεί άμεσα η επέκταση του Μετρό και στις δικές μας περιοχές και να βρεθούν οι χρηματοδοτήσεις για τη γρήγορη υλοποίηση της. Η κυβέρνηση και η “Αττικό Μετρό” πρέπει να δουν με θετικό τρόπο το αίτημά μας και τα πολιτικά κόμματα να στηρίξουν τη δίκαιη απαίτηση των κατοίκων των πόλεων μας''.
Η αλήθεια είναι ότι η επέκταση του Μετρό από Κορυδαλλό και Νίκαια θα ήταν λογικό να περιλαμβάνει και το Κερατσίνι - Δραπετσώνα με σταθμό στα Ταμπούρια αλλά για μικροπολιτικούς λόγους προτιμήθηκε ο σταθμός στη γειτονιά στα Μανιάτικα και μετά να πηγαίνει προς το λιμάνι του Πειραιά...