Παράλληλα, το ΣτΕ έκρινε νόμιμη την επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Με την απόφασή του, το Γ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε ότι τα ωρολόγια προγράμματα των δύο μαθημάτων του Λυκείου εκδόθηκαν «μη νομίμως, χωρίς τεκμηρίωση ως προς την τήρηση παιδαγωγικών και επιστημονικών κριτηρίων, παραγνωρίζοντας τα κριτήρια άσκησης της κανονιστικής αρμοδιότητας της διοίκησης».
Επιπλέον, με την ίδια απόφαση, το ΣτΕ έκρινε νόμιμες τις ρυθμίσεις του νόμου 4692/2020, με τις οποίες αντικαταστάθηκε το μάθημα της Κοινωνιολογίας από το εκείνων των Λατινικών, ως εξεταζόμενο στις πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η επαναφορά της διδασκαλίας των Λατινικών στο Λύκειο, σύμφωνα με τους συμβούλους Επικρατείας «δικαιολογείται από τη συναγόμενη από τη σχετική διάταξη εκτίμηση του νομοθέτη για τη συμβολή του μαθήματος των Λατινικών στην καλλιέργεια των ανθρωπιστικών σπουδών».