Latest News

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022

Οδηγός επιβίωσης στον Πειραιά της COSCO

 
Ο Πειραιάς δεν χαρακτηρίζεται πλέον ως πόλη αλλά ως ...

μητροπολιτικό λιμάνι-νότια πύλη. Επιτρέπουν όμως και την κατοικία (ακόμη..) όπως τουλάχιστον σημειώνεται στο Σχέδιο Βιώσιμης κινητικότητας Πειραιά, Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής, master plan COSCO.

Oσοι τα σχεδίασαν αυτά, έταξαν θέσεις εργασίας ως αντιστάθμισμα της καταστροφής της πόλης οι οποίες θα προορίζονται για την εξυπηρέτηση των τουριστών της κρουαζιέρας. Με την είσοδο χιλιάδων κινέζων τουριστών και την συνεργασία με κινέζους τουρς οπερειτορς που θα διαχειρίζονται τα νέα ξενοδοχεία στην παγόδα 800 κλινών και Παλατάκι 240 κλινών,τον επανασχεδιασμό της πόλης, όλοι οι δρόμοι θα οδηγούν στην κρουαζιέρα δηλ στην είσοδο της στο ΠΑΛΑΤΑΚΙ .

Προτείνουμε κάποιες επιλογές επιβίωσης εδώ :

Ριζική λύση Αν έχεις επιλογή φύγε!

Οσοι το έκαναν κάτι ήξεραν.Ηδη ο Πειραιά έχει χάσει το μεγαλύτερο μέρος της νεολαίας του. Στις τελευταίες απογραφές από το 2001 έως σήμερα η μείωση του πληθυσμού είναι της τάξης του 13%,στην πόλη παραμένουν κυρίως συνταξιούχοι… πηγή ΕΛΣΤΑΤ

Αν ζείς στο Παλατάκι ετοιμάσου να μην έχει πια γειτονιά

Η πλατεία με το λιοντάρι δεν θα υπάρχει στο μέλλον διότι θα μετατραπεί σε κυκλικό κόμβο με δυο διαδρομές εισόδου για την πύλη κρουαζιέρας και 2 εξόδου από την πύλη κρουαζιέρας

Όποιος έχει παιδιά στο συγκρότημα των 5 σχολείων εντός του Ιδρύματος με είσοδο από την Μαρία Χατζηκυριακού ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτή η συνοικιακή μέχρι τώρα οδός θα γνωρίσει νέες δόξες ανάπτυξης καθώς η μελέτη της COSCO προβλέπει η κίνηση σε αυτήν να αυξηθεί κατά 65%στις ώρες αιχμής από τα τουριστικά οχήματα και να καταστήσει τον δρόμο αυτό πρωταθλητή της ρύπανσης και του θορύβου .

Αν έχεις αυτοκίνητο σιγά σιγά αποχαιρέτησέ το! Οι πρόσφατα εγκεκριμένες από τον Δήμο αναπλάσεις προβλέπουν μείωση του πλάτους των δρόμων σε μια λωρίδα (3.5 μέτρων), όπως στην Κλεισόβης. Οι θέσεις στάθμευσης που θα απομείνουν στην Κλεισόβης θα είναι 260 θέσεων σε ολο το μήκος της, από ακτή Ξαβεριου μεχρι ακτή Θεμιστοκλέους, ενώ στην Λ.Χατζηκυριακού ήδη απαγορεύεται το παρκάρισμα το οποίο θα αστυνομεύεται με drones

Αν εχεις ποδήλατο δεν αρκεί!Προσπάθησε με το ηλεκτρικό ποδήλατο να ανέβεις την Λεωφόρο Χατζηκυριακού στην υπάρχουσα λεωφορειολωρίδα πίσω από τις εξατμίσεις των πουλμαν και λεωφορείων, υπό τον ίσκιο των εξωτικών ουασιγκτόνιων ,δέντρων που επιλέχθηκαν να δεντροφυτευθούν καθ όλο το μήκος της. Ιδιαίτερη προσοχή συνιστάται στην κατηφόρα της οδού Θεοτόκη εκεί που βγαίνει στην ακτή Θεμιστοκλέους, σοβαρός κίνδυνος κουτρουβαλιάσματος!

Αν ζείς στο Χατζηκυριάκειο, ίσως θεωρήσεις ιδιαίτερη τύχη ότι θα έχεις το σταθμό μετρό στα πόδια σου, δίπλα στον κυκλικό κόμβο της κρουαζιέρας επί της Μαρίας Χατζηκυριακού .Αυτό ίσως να εξάπτει τη φαντασία πολλών για αξιοποίηση κατοικιών σε AiRBNB ή ακόμη μετατροπή ισογείων κατοικιών σε γκαραζ για τα αυτοκίνητα των επισκεπτών του εμπορικού κέντρου κρουαζιέρας.Οσα ακίνητα δεν μπορούν να μετατραπούν σε παρκινγκ οι ιδιοκτήτες ας σκεφτούν τη λύση της κινεζικης αγοράς ή της κινεζικού εστιατορίου μιας και 100000 κινέζοι τουρίστες αναμένονται στο μέλλον. Αν έχεις ατομικό γκαραζ είσαι τυχερός ,μπορείς να το υπενοικιάσεις για φόρτση ηλεκτρικών αυτοκινήτων !

Αν μένεις Καλλίπολη Χατζηκυριάκειο, Πειραϊκή, Βρυώνη ετοιμάσου για διακοπές νερού και ιντερνετ τουλάχιστον για τα επόμενα 10 χρόνια από τα έργα της cosco

Η Ακτή Θεμιστοκλέους στην Πειραϊκή θα αναβαθμιστεί στενεύοντας ίσα για να περνά ένα αυτοκίνητο ενώ τα γιγα- κρουαζιερόπλοια από το νέο λιμάνι στην Πειραϊκή με φώτα και μουσική θα προσφέρουν ένα φαντασμαγορικό υπερθέαμα στους περαστικούς .Αν δεν έχεις θέση στάθμευσης, ευκαιρία να απαλλαγείς από το αυτοκίνητο και να εξασκηθείς στο βάδισμα καθώς το πλησιέστερο ιδιωτικό παρκινγκ θα βρίσκεται στην πρώην πλατεία με το Λιοντάρι στην ακτή Ξαβερίου.

Στην πλατεία Καρπάθου μετά την κατασκευή του γηπέδου θα απομείνουν 3 παρκάκια τσέπης για να εισπνέεις τα ρυπογόνα πουλμαν που θα ανεβαίνουν σε μονη λωρίδα την Κλεισοβης.

Στη Σαχτούρη και Αφεντούλη, ασθενείς και συνοδοί προς το Τζάνειο θα κινούνται με ταξι, ή με την δημοτική συγκοινωνία καθ ότι δεν προβλέπεται ούτε τραμ ούτε μετρό .

Η ακτή Μιαούλη ειδικά μπροστά στην Παγόδα θα είναι αδιάβατη.Το νέο ξενοδοχείο της Παγόδας 800κλινών θα προκαλεί συμφόρηση στην πόλη καθώς και στην οδό Σκουζέ από την οποία θα καταφθάνουν τα οχήματα για να μπουν στην πύλη Ε10 και στο ξενοδοχείο-Παγοδα.

Πολλές αντοχές σε όλους τους survivors!!!!

Enter

ΒΗΝΗ

ΕΝΕΡΓΟΊ ΠΟΛΊΤΕΣ Α ΚΟΙΝΌΤΗΤΑΣ-ΟΧΙ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΪΚΉ!