Σε ταραγμένα νερά πλέει φέτος η ελληνική κρουαζιέρα που προσπαθεί να καλύψει τις απώλειες από την πανδημία με φόντο την αβεβαιότητα από τον πόλεμο...
στην Ουκρανία.Επιπλέον, η κρουαζιέρα ταλαιπωρείται έντονα όπως και άλλοι κλάδοι, από την άνοδο των τιμών των καυσίμων, με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 30% του κόστους λειτουργίας.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, οι κρατήσεις των επιβατών εκτιμάται ότι θα φθάσουν το 2022 στο 64% του 2019 και οι παραδοσιακές αγορές από ΗΠΑ, Μ. Βρετανία, Γερμανία και Γαλλία θα αντιπροσωπεύσουν το 50% των κρατήσεων.
Σημείωνεται ότι σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, το 2021 ο συνολικός αριθμός αφίξεων κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια ανήλθε σε 1.957 και ο αριθμός επιβατών σε 1.316.662. Στον αριθμό κρουαζιερόπλοιων, στις πρώτες θέσεις βρίσκονται Πειραιάς, Μύκονος, Κέρκυρα, Ρόδος, Σαντορίνη, Κατάκολο και Ηράκλειο.Στον αριθμό επιβατών προηγούνται η Κέρκυρα, ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Ρόδος, το Κατάκολο, το Ηράκλειο και η Σαντορίνη.