Συνολικά, η διαδικτυακή πλατφόρμα θα προσφέρει 4.000 επεισόδια σειρών και εκπομπών που θα προστεθούν στις υπάρχουσες 1.500 ταινίες που είναι διαθέσιμες για δωρεάν streaming με διαφημίσεις. Πολλές από τις σειρές είναι διαθέσιμες σε υψηλή ανάλυση.
Με αυτόν τον τρόπο, το YouTube στοχεύει να αυξήσει τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στην πλατφόρμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει ήδη ενισχυθεί σημαντικά από τις «έξυπνες τηλεοράσεις» όπου 135 εκατομμύρια άνθρωποι μπαίνουν στην πλατφόρμα μέσω αυτών.
Παράλληλα, με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας προβολής, η πλατφόρμα ανέφερε ότι θα υπάρξει ένα καλύτερο σύστημα πλοήγησης με σκοπό να κάνει την εύρεση νέων εκπομπών (είτε πρόκειται για ενοικίαση και αγορά είτε για παρακολούθηση με διαφημίσεις) μια πιο εύκολη υπόθεση.
Στο μέλλον, η πλατφόρμα λέει ότι οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε τουλάχιστον 100 νέες σειρές εκπομπές και ταινίες τη βδομάδα.