Πρόκειται για την πρώτη συμφωνία που συνάπτει το WhatsApp με μεγάλο σταρ και δη τού αθλητισμού.
Τα στελέχη σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν τον Αντετοκούνμπο σε περιεχόμενο, εκδηλώσεις και κοινωνικές δραστηριότητες - αρχής γενομένης χθες, στο All Star Game που διεξήχθη στο Κλίβελαντ. Το οικονομικό μέρος της συμφωνίας δεν έχει γίνει γνωστό.
«Είναι μια εφαρμογή που χρησιμοποιώ καθημερινά. Τελικά, παίρνω αποφάσεις βάσει τού τι με κάνει χαρούμενο και πώς μπορώ να βοηθήσω» ανέφερε σε συνέντευξή του ο παίκτης των Μπακς.
Η WhatsApp, που συναγωνίζεται σε δημοφιλία με το iMessage της Apple, έχει πάνω από δύο δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και έχει καθιερωθεί ως η βασική μέθοδος ανταλλαγής μηνυμάτων σε πολλές χώρες - μεταξύ αυτών η Ινδία και η Βραζιλία.
Η υπηρεσία έχει ενισχύσει το αθλητικό της μάρκετινγκ φέτος, μεταξύ άλλων μεταδίδοντας την πρώτη της αμερικανική διαφήμιση πριν από ένα μήνα στα πλέϊοφ του αμερικανικού ποδοσφαίρου.
Ο Αντετοκούνμπο, που γεννήθηκε από Νιγηριανούς γονείς στην Ελλάδα, δεν είναι η πρώτη φορά που αξιοποιείται σε διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών. Από το 2013 που επιλέχθηκε στο draft, έχει διαφημίσει, μεταξύ άλλων, τα ακουστικά της JBL και την υπηρεσία στρίμινγκ Hulu της Ντίσνεϊ. Η Nike τού ανανέωσε τη συμφωνία το 2017 ενώ έχει τη δική του γραμμή σνίκερς για την μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδκών του κόσμου.
Τα τελευταία χρόνια, έχει αρχίσει να κάνει κάποιες επενδύσεις ο ίδιος, αποκτώντας μετοχές στην start up Ready Nutrition, η οποία ειδικεύεται στην παραγωγή αθλητικών προϊόντων διατροφής και την Milwaukee Brewers, ομάδα μπέιζμπολ του Μιλγουόκι.