Οι συνομιλίες αυτές αποτελούν μία ακόμα ένδειξη ότι οι αποφάσεις του Μάσι στους τελευταίους γύρους του Grand Prix και ειδικότερα ο τρόπος με τον οποίο επανεκκίνησε ο αγώνας μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, επί της ουσίας υπαγορεύτηκε από τους ανθρώπους της Red Bull Racing.
Συγκεκριμένα, στα ραδιοφωνικά μηνύματα, ο αθλητικός διευθυντής της Red Bull, Τζόναθαν Γουίτλεϊ, ακούγεται να συμβουλεύει τον Μάσι λέγοντάς του το τι πρέπει να κάνει ώστε να επανεκκινήσει ο αγώνας, πριν αυτός ολοκληρωθεί, πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο Γουέτλει ακούγεται να λέει «αυτά τα μονοθέσια που βρίσκονται έναν γύρο πίσω, δεν χρειάζεται να τα αφήσεις όλα να περάσουν και να περιμένεις να πιάσουν τους υπόλοιπους.Το μόνο που χρειάζεται είναι να τους αφήσεις να περάσουν και μετά θα έχουμε τον αγώνα στα χέρια μας. Ο Μάσι απαντά: «Καταλαβαίνω».
Μετά τον αγώνα, ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Τότο Γουλφ είπε στον Μάσι ότι αυτό που έκανε «δεν είναι σωστό» με τον ίδιο να απαντά πως «αυτό λέγεται αγώνας αυτοκινήτων».