Το πώς γίνονται οι συστημικές δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι η Νέα Δημοκρατία είναι με διαφορά το πρώτο κόμμα... έδειξε ο Alpha, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του.
Την ώρα που η κοινωνία «βράζει» με το κυβερνητικό μπάχαλο στην κακοκαιρία «Ελπίδα», εμφάνισαν μια «δημοσκόπηση» από την άγνωστη εταιρεία, Abacus Research, η οποία έγινε σε μόλις 300 νοικοκυριά.
Πρόκειται για μια δημοσκόπηση που εκτός των άλλων δίνει τη ΝΔ με προβάδισμα... 14,5% (απορούμε πώς δεν γέλασαν ακόμα και οι παρουσιαστές με αυτά που δείχνουν).
Οι αθεόφοβοι έδωσαν τη ΝΔ στο 32,0%, τον ΣΥΡΙΖΑ στο 17,5%, το ΚΙΝΑΛ στο 17,0%, το ΚΚΕ στο 5,0% (το μόνο μάλλον που πέτυχαν), την Ελληνική Λύση και το ΜέΡΑ 25 στο 2%!
Απίστευτα πράγματα με ποσοστά που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα για όλα τα κόμματα και προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη οργή γιατί η συγκεκριμένη δημοσκόπηση έγινε την ώρα που οι Έλληνες βρίσκονται αντιμέτωποι με την αδυναμία της κυβέρνησης να διαχειριστεί μια κακοκαιρία.
Ποια είναι η όμως η Abacus Research; Σύμφωνα με την ταυτότητα στην ιστοσελίδα της, εδρεύει στους Αμπελόκηπους, ενώ αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι διαθέτει λογαριασμό email στη Google.
Την ίδια στιγμή τα στοιχεία που έχει δώσει στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο είναι ολίγον μπαγιάτικα, καθώς παραπέμπει σε ανύπαρκτη ιστοσελίδα.
Παράλληλα τάζει αμοιβή σε όσους συμμετέχουν στις έρευνές της.
«Σας ενδιαφέρει να παίρνετε μέρος σε έρευνες με αμοιβή; Μπορούμε να σας ειδοποιούμε είτε τηλεφωνικά είτε μέσω διαδικτύου. Έναντι της συμμετοχής σας θα υπάρχει κάθε φορά κάποια αμοιβή, είτε σε ηλεκτρονική επιταγή από σουπερμάρκετ, είτε σε χρήματα σε κάποιον λογαριασμό σας. Το ύψος της αμοιβής θα είναι διαφορετικό ανάλογα με την διάρκεια του ερωτηματολογίου. Θα μπορείτε να συμμετέχετε σε περισσότερες έρευνες, μετά από πρόσκλησή μας. Δεν παίρνετε κάποια δέσμευση, δεν θα είναι με κάποιον τρόπο υποχρεωτικό για σας να λάβετε μέρος όταν σας στείλουμε κάποια πρόσκληση. Κάθε φορά μπορείτε να επιλέγετε αν θα απαντήσετε στην συγκεκριμένη έρευνα και να πάρετε την αμοιβή ή όχι» αναφέρει στην ιστοσελίδα σας.
Ωστόσο, η συνέχεια είναι ακόμα πιο απολαυστική. Ο λογαριασμός που διαθέτει στο Facebook προχωρά σε διάφορες περίεργες αναρτήσεις. Από διαφημιστικές δημοσιεύσεις με μπύρες σε μπαρ, σε ανορθόγραφα κείμενα στα οποία κάνει η ίδια like και σε post με φράσεις όπως «γεια σας κορίτσια».
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες στέλεχος της εταιρείας που διεξήγαγε την έρευνα, είναι αντιπρόεδρος σε ΜΚΟ που συνδέεται με την οικογένεια Μητσοτάκη.
Δείτε πώς σχολιάστηκε στο Τwitter η συγκεκριμένη «δημοσκόπηση»: