Latest News

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

Τέλος στην κόντρα Σκάρλετ Γιόχανσον- Disney, για το «Black Widow»: Κατέληξαν σε διακανονισμό

 


H Σκάρλετ Γιόχανσον και η Disney έλυσαν τη μεταξύ τους νομική διαφορά που αφορούσε την ταινία «Black Widow». 

 

Οι όροι του διακανονισμού ανάμεσα στην Disney και την εταιρεία της ηθοποιού, Periwinkle Entertainment, δεν αποκαλύφθηκαν. 

 

Τον Ιούλιο η Σκάρλετ Γιόχανσον έκανε αγωγή στην Disney. Η 36χρονη κατηγόρησε την εταιρεία για παραβίαση των όρων του συμβολαίου της, επειδή αποφάσισε να προβληθεί η ταινία στη συνδρομητική πλατφόρμα streaming Disney+, παράλληλα με τους κινηματογράφους. 

 

Η ηθοποιός υποστήριζε ότι αυτή η διπλή στρατηγική για το «Black Widow» μείωσε την αμοιβή της, που βασιζόταν εν μέρει στα εισιτήρια στους κινηματογράφους, από την αποκλειστική προβολή σε αυτούς. 

 

Η εταιρεία τότε είχε απαντήσει ότι η αγωγή «δεν έχει αξία» και ότι το στούντιο τήρησε τους όρους του συμβολαίου της Γιόχανσον. Παράλληλα, είχε υποστηρίξει ότι η αγωγή της ηθοποιού δείχνει «σκληρή αδιαφορία» για τους κινδύνους για τους θεατές, την εποχή της πανδημίας. 

 

Η Σκάρλετ Γιόχανσον δήλωσε ευτυχής για την επίλυση των διαφορών της με την εταιρεία και συμπλήρωσε ότι ανυπομονεί για περαιτέρω συνεργασία των δύο πλευρών.  

 

«Είμαι απίστευτα υπερήφανη για τη δουλειά που έχουμε κάνει μαζί τα τελευταία χρόνια και έχω απολαύσει ιδιαίτερα τη δημιουργική σχέση μου με την ομάδα», ανέφερε στη δήλωσή της. «Ανυπομονώ να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας τα επόμενα χρόνια», σημείωσε ακόμη. 

 

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος που καταφέραμε να καταλήξουμε σε μια αμοιβαία συμφωνία», δήλωσε ο Άλαν Μπέργκμαν, διευθυντής περιεχομένου των Disney Studios και συμπλήρωσε πως η εταιρεία ανυπομονεί να συνεργαστεί με την Γιόχανσον σε «αρκετά επικείμενα πρότζεκτ, συμπεριλαμβανομένου του “Tower of Terror”» 

 

Το «Black Widow» έκανε πρεμιέρα στις 9 Ιουλίου και έχει αποφέρει πάνω από 378 εκατομμύρια δολάρια από εισιτήρια κινηματογράφων παγκοσμίως, σύμφωνα με το Box Office Mojo. Παράλληλα, στο Disney+, όπου η χρέωση ήταν 30 δολάρια, απέφερε περίπου 60 εκατ. τις 20 πρώτες ημέρες, σύμφωνα με την εταιρεία.