Η Σίντι Κρόφορντ αψηφά τον χρόνο και επιστρέφει στην τζιν περιβολή της ξαναζωντανεύοντας το κόνσεπτ από τη θρυλική διαφήμιση της Pepsi για ...καλό σκοπό.
Το μοντέλο έκανε την πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση στη διαφήμιση της Pepsi κατά τη διάρκεια του Super Bowl του 1992. Η Σίντι Κρόφορντ φορούσε στην ορίτζιναλ εκδοχή ένα λευκό τοπ και ένα τζιν, αλλά και μεγάλα χαρακτηριστικά σκουλαρίκια. Οδηγώντας μια Lamborghini έκανε μια στάση σε ένα βενζινάδικο για να απολαύσει το πασίγνωστο αναψυκτικό.
Και το 2002 σε παρόμοιο κόνσεπτ πρωταγωνίστησε στη διαφήμιση της Pepsi diet. Το ίδιο και το 2018.
Όπως γράφει η DailyMail, η Σίντι Κρόφορντ αναβίωσε την εμβληματική διαφήμιση προκειμένου να συγκεντρώσει χρήματα για το American Family Children’s Hospital στο Madison όπου είχε νοσηλευτεί παλαιότερα με λευχαιμία ο αδελφός της ο οποίος τελικά δεν τα κατάφερε και πέθανε σε ηλικία μόλις τριών ετών. Το μοντέλο πολλές φορές έχει αποδείξει την ευαισθησία της σε θέματα που αφορούν τον παιδικό καρκίνο με μεγάλη φιλανθρωπική δράση.
Η 55χρονη βασίλισσα της πασαρέλας στο “remake” της διαφήμισης απέδειξε πόσο δεν την αγγίζει ο χρόνος ποζάροντας με φόντο ένα κόκκινο vintage αυτοκίνητο φορώντας ξανά τα ασημένια σκουλαρίκια της.
Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη αφού όπως έγραψε η ίδια στο Instagram ήδη έχει συγκεντρωθεί ένα εκατομμύριο δολάρια για τον ιερό της σκοπό…