Άλυτα παραμένουν τα μεγάλα προβλήματα των εμπόρων στην αγορά του Πειραιά...
Αυτό τουλάχιστον το συμπέρασμα προκύπτει από την χθεσινή διαδικτυακή συνάντηση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου με τον Δήμαρχο Πειραιά. Γιάννη Μώραλη.
Ο Πρόεδρος Θ. Καπράλος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, αναφέρθηκαν στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αγορά του Πειραιά, εξέφρασαν την αγωνία τους για την επόμενη μέρα και έθεσαν υπόψη του Δήμαρχου τα θέματα της πόλης, που είναι συνυφασμένα με την ανάπτυξη και λειτουργία της πειραϊκής επιχειρηματικής κοινότητας.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, τέθηκαν προς συζήτηση:
Το θέμα του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης. Τονίστηκε η ανάγκη εκπόνησης μιας γενικότερης μελέτης, η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει καθιέρωση συστήματος ελεγχόμενης περιορισμένης στάθμευσης στις εμπορικές οδούς του κέντρου της πόλης, καθώς και η ανάγκη υλοποίησης του πάγιου αιτήματος του εμπορικού κόσμου που είναι η υπογειοποίηση της γραμμής του Ηλεκτρικού μεταξύ Φαλήρου και Πειραιά.
Έγινε εκ νέου εκτενής αναφορά στη μεγάλη καθυστέρηση της έλευσης του Τραμ στον Πειραιά, λόγω του διατηρητέου κτηρίου επί της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση, το οποίο βρίσκεται πάνω ακριβώς από τις γραμμές του Τραμ και παρά το γεγονός ότι μερικώς έχει κατεδαφιστεί, το Υπουργείο Πολιτισμού ζητά την αναστήλωση του εναπομείναντος. Τονίστηκε η ανάγκη επίσπευσης των διαδικασιών, ώστε να τεθεί σε λειτουργία το τραμ το συντομότερο.
Ζητήθηκε από τον ΕΣΠ να απεγκλωβιστούν και να αποδοθούν στην πόλη τα έτοιμα τμήματα των εργοταξίων του Μετρό στο εμπορικό κέντρο το οποίο, όπως ενημέρωσε ο Δήμαρχος, θα τεθεί σε λειτουργία του Ιούλιο του 2022 .
Για το ζήτημα των Δικαστηρίων του Πειραιά, ο κ. Γ. Μώραλης ενημέρωσε ότι αναμένεται ο δημόσιος διαγωνισμός για την επιλογή του χώρου όπου θα ανεγερθεί το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ το θέμα αξιοποίησης του κτιρίου της Ραλλείου θα τεθεί σε συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, για την καλύτερη δυνατή επιλογή.
Έγινε αναφορά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις λόγω της παράνομης κατάληψης των χώρων φορτοεκφόρτωσης και η αναγκαιότητα αυστηρής αστυνόμευσής τους και συζητήθηκε το θέμα διαχείρισης των κοινόχρηστων χώρων και η σωστή χωροθέτηση τραπεζοκαθισμάτων, ώστε να μην εμποδίζουν την εύρυθμη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων.
Επίσης, τονίστηκε η ανάγκη δημιουργίας συνεδριακού κέντρου στην πόλη και της Ιπποδάμειας Αγοράς Τροφίμων στο πρώην αμαξοστάσιο του ΗΣΑΠ, η ενίσχυση του φωτισμού στην περιοχή της Τρούμπας και γύρω από τον ΗΣΑΠ, ο ευπρεπισμός εγκαταλελειμμένων κτιρίου του Δημοσίου, η αποξήλωση της διαχωριστικής νησίδας στην Δημ. Γούναρη, ενώ έγινε αναφορά στην πορεία του έργου αξιοποίησης του Πύργου συνδυαστικά και με την αναβάθμιση της γύρω περιοχής, τα έργα ανάπλασης της περιοχής Αγ. Διονυσίου και στο σχέδιο ασφαλτόστρωσης δρόμων στο εμπορικό κέντρο και στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά.
Ακολούθησε διάλογος και ανταλλαγή απόψεων, ο Πρόεδρος Θ. Καπράλος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ευχαρίστησαν τον Δήμαρχο Πειραιά κ. Γ. Μώραλη για την συνάντηση, η οποία ολοκληρώθηκε με τη συμφωνία συνέχισης της στενής συνεργασίας μεταξύ των δυο μερών, για την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών που βρίσκονται σε εξέλιξη.
@"'Ημουν νιος και γέρασα"! Όλα υτά τα θέματα συζητούνται εδώ και χρόνια ανάμεσα στον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά και την Δημοτική Αρχή του Γιάννη Μώραλη αλλά ακόμη αναζητούνται λύσεις...