Για δεύτερη φορά μέσα σε μόλις μία εβδομάδα σημειώθηκε ατύχημα στην πλωτή δεξαμενή «Πειραιάς ΙΙ» του ΟΛΠ στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη ...Περάματος.
Το ατύχημα έγινε τη Δευτέρα το πρωί την ώρα που ετοιμαζόταν να ανέβει για δεξαμενισμό το πλοίο «Πορφυρούσα».Ξαφνικα κόπηκε ο πρυμναίος οδηγός του dolphin, με αποτέλεσμα το πλοίο να μην ανέβει και να χρειαστεί η συνδρομή ρυμουλκών για να συγκρατήσουν τη δεξαμενή.
Σύμφωνα με πληροφορίες,της ΕφΣυν, η πλωτή δεξαμενή βγήκε εκτός λειτουργίας για δύο εβδομάδες, προκειμένου να γίνει επισκευή και ένας συνολικότερος έλεγχος, ενώ οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι τα προβλήματα δημιουργούνται καθώς δεν έχει τοποθετηθεί στο σωστό μέρος και δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες μελέτες για τα θαλάσσια ρεύματα και τις καιρικές συνθήκες.
Σημειώνεται ότι στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος λειτουργούν 5 δεξαμενές (τρεις πλωτές και δυο μόνιμες-«πέτρινες»). Από τις πλωτές, οι δύο «Πειραιάς Ι» και «Πειραιάς ΙΙ» υπήρχαν στον ΟΛΠ και την τρίτη («Πειραιάς ΙΙΙ») την έφερε στην Ελλάδα το 2018 η Cosco.
Ερωτηματικά
Υπενθυμίζεται ότι τα ξημερώματα της 1ης Φεβρουαρίου, όπως είχε κάνει γνωστό με ανακοίνωσή της η Ριζοσπαστική Ενότητα Μεταλλεργατών (ΡΕΜ), συνέβη το πρώτο ατύχημα όταν έσπασε το ποδαρικό (στήριγμα) και έφυγε στη θάλασσα η πλωτή δεξαμενή. Το θέμα μάλιστα έφεραν στη Βουλή με ερώτησή τους προς τους υπουργούς Ναυτιλίας και Εργασίας 34 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Η ΡΕΜ στο πρώτο ατύχημα επεσήμανε ότι το συγκεκριμένο περιστατικό προκαλεί ερωτήματα, τόσο για τις ευθύνες της διοίκησης του ΟΛΠ σχετικά με τους ελέγχους και τη συντήρηση της δεξαμενής όσο και για την επάρκεια των σχετικών μελετών σε σχέση με τα θαλάσσια ρεύματα, τις καιρικές συνθήκες κ.λπ. Ερωτήματα επίσης δημιουργούνται και για το αν η δεξαμενή είναι ελεγμένη από νηογνώμονα και αν είχε τα κατάλληλα πιστοποιητικά. Από την πλευρά τους οι βουλευτές καυτηρίαζαν το γεγονός ότι δεν υπήρξε απολύτως καμία ανακοίνωση από το υπουργείο Ναυτιλίας για το συμβάν, κάτι που συνέβη και στο δεύτερο ατύχημα τη Δευτέρα.