Η 26χρονη Εριν Γουίντερς, είναι μια YouTuber πλήρους απασχόλησης, η οποία γυρίζει βίντεο για επιχειρήσεις, για social-media μάρκετινγκ αλλά και για την καθημερινή της ζωή...
στο Μίσιγκαν.Στη νεαρή Έριν, πάντα άρεσε να βρίσκεται μπροστά από τις κάμερες. Έκανε την πρακτική της άσκηση στο τοπικό πρακτορείο ειδήσεων κατά τη διάρκεια των σπουδών της, ενώ εργάστηκε και ως ψηφιακή ανταποκρίτρια στο National Geographic.
Στα τέλη του 2018, μετά τη λήξη της διάρκειας του συμβολαίου της με το National Geographic, η Γουίντερς αποφάσισε να πάει την καριέρα της παραπέρα μόνη της, χρησιμοποιώντας τις δεξιότητες της στην παραγωγή βίντεο και μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αφού επέστρεψε στον τόπο καταγωγής της, ξεκίνησε αρχικά μια εταιρεία βοηθώντας τις τοπικές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν διαφημίσεις βίντεο. Δεν κέρδιζε μια σταθερή ροή εσόδων, οπότε αποφάσισε να δοκιμάσει να δημοσιεύσει τις συμβουλές της στο YouTube στο κανάλι Erin on Demand.
Αυτή η κίνηση της σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Τώρα, η 26χρονη είναι δημιουργός βίντεο στο YouTube πλήρους απασχόλησης με 219.000 συνδρομητές. Γυρίζει βίντεο για επιχειρήσεις, παραγωγή βίντεο, socia media μάρκετινγκ, αλλά και για τη ζωή της στο Μίσιγκαν.
Κερδίζει έσοδα ως δημιουργός από χορηγίες, διαφημίσεις που τοποθετούνται στα βίντεο της στο YouTube, το πρόγραμμα συμμετοχής της και από το ατομικό coaching. Σύντομα η Γουίντερς θα πουλήσει ένα σημειωματάριο που σχεδίασε και επικεντρώθηκε στην καταγραφή των τριών κορυφαίων προτεραιοτήτων σας.
Είχε γίνει δεκτή στο Πρόγραμμα συνεργατών του YouTube μετά τον πρώτο μήνα της που δημοσίευε βίντεο, όπως είπε, γεγονός που της επέτρεψε να αρχίσει να κερδίζει χρήματα απευθείας από την πλατφόρμα. Για να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, οι δημιουργοί πρέπει να έχουν 1.000 συνδρομητές και 4.000 ώρες παρακολούθησης και μόλις μπουν, τα βίντεό τους θα νομισματοποιηθούν με διαφημίσεις φιλτραρισμένες από την Google. Το πόσα χρήματα κερδίζει ένας δημιουργός εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από τον χρόνο παρακολούθησης, τη διάρκεια, τον τύπο βίντεο και τα δημογραφικά στοιχεία του θεατή. Το YouTube διατηρεί επίσης το 45% των εσόδων από διαφημίσεις, ενώ ο δημιουργός διατηρεί το υπόλοιπο.
Η 26χρονη YouTuber κατέληξε στην πραγματικότητα να απενεργοποιήσει τη δημιουργία εσόδων από το κανάλι της για τους πρώτους τέσσερις μήνες, πιστεύοντας ότι μπορεί να απομακρύνει νέους οπαδούς έχοντας διαφημίσεις σε ένα κανάλι με μόνο 1.000 συνδρομητές. Όταν ενεργοποίησε ξανά τη δημιουργία εσόδων μετά από αυτούς τους μήνες, ο πρώτος μισθός της στο YouTube ήταν περίπου 200 δολάρια είπε.
Πόσα κερδίζει τώρα;
Η Γουίντερς ανέλυσε πόσα χρήματα έχει κερδίσει στο YouTube κατά μήνα το 2020.
Το Business Insider επαλήθευσε τα κέρδη της:
Ιανουάριος: 7,345 $
Φεβρουάριος: 5.663 $
Μάρτιος: 3.375 $
Απρίλιος: 4.260 $
Μάιος: 4.090 $
Ιούνιος: 3.943 $
Ιούλιος: 4.947 $
Αύγουστος: 5.798 $
Σεπτέμβριος: 5.118 $
Οκτώβριος: 5.439 $
Τα ποσοστά διαφημίσεων YouTube παρουσιάζουν διακυμάνσεις από μήνα σε μήνα, και στην αρχή της πανδημίας του κορωνοϊού, ορισμένοι δημιουργοί του YouTube σημείωσαν μείωση στα κέρδη τους τον Μάρτιο, καθώς οι διαφημιστές έκαναν καμπάνιες και μείωσαν τους προϋπολογισμούς. Μπορείτε να το δείτε αυτό να αντικατοπτρίζεται και στα κέρδη της Γουίντερς.
Ο τύπος περιεχομένου που φτιάχνει ένας δημιουργός επηρεάζει επίσης πόσα χρήματα θα κερδίσουν στο YouTube ανά προβολή, με το περιεχόμενο που σχετίζεται με την προσωπική χρηματοδότηση και τις επιχειρήσεις γενικά, να είναι ανάμεσα στα πιο κερδοφόρα. Το κοινό που προσελκύουν αυτά τα θέματα είναι πολύτιμο για τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι συνήθως πληρώνουν περισσότερα χρήματα για ένα ενημερωτικό βίντεο που σχετίζεται με τις επιχειρήσεις από ένα βίντεο σε στυλ vlog.
Πώς κέρδισε 200.000 συνδρομητές σε 2 χρόνια
Η Γουίντερς έχει πολλούς ανθρώπους που βοηθούν στη διαχείριση της επιχείρησής της, από έναν διευθυντή που εργάζεται για να εξασφαλίσει τις χορηγίες της, μέχρι τη μαμά της που ενεργεί σαν διευθυντής επιχείρησης βοηθώντας τα οικονομικά και τους φόρους της.
Η 26χρονη πιστεύει ότι η αρχική της επιτυχία στο YouTube εξαρτάται από το timing, το υπόβαθρο της στη δημοσιογραφίας και την τύχη.
Η δημοσίευση περιεχομένου για κάτι που άλλος θα ψάξει, είναι ένας τρόπος για να αυξηθεί το κοινό στο YouTube, είπε. Τα βίντεό της σχετικά με συμβουλές εξοικονόμησης χρημάτων (264.000 προβολές), πώς να αναπτύξετε ένα κανάλι στο YouTube (176.000 προβολές) και εφαρμογές παραγωγικότητας (137.000 προβολές) αύξησαν τη συνολική επισκεψιμότητά της και τη βοήθησαν να προσεγγίσει ένα νέο κοινό.
Είπε επίσης ότι το timing ενός βίντεο μπορεί επίσης να είναι σημαντικό. Για παράδειγμα, τα βίντεο παραγωγικότητας αποδίδουν καλά πριν και μετά από ένα νέο έτος.
Η Γουίντερς αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Howard με πτυχίο δημοσιογραφίας, το οποίο είπε ότι βοήθησε στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων παραγωγής βίντεο που εφαρμόζει τώρα στο κανάλι της.
«Το άλλο είναι ότι δεν υπάρχουν πολλές νέες μαύρες γυναίκες στον επιχειρηματικό χώρο στο YouTube», είπε. «Είμαι φανατική θεατής του YouTube και μεγαλώνοντας, έψαχνα πάντα για κάποιον που να μοιάζει με εμένα».