"Σιωπή των αμνών" θυμίζει η στάση της Δημοτικής Αρχής του Γιάννη Μώραλη καθώς δεν έχει πει ούτε κουβέντα για τα φορτηγά γεμάτα τοξικά υλικά που κυκλοφορούν χωρίς άδεια μέσα από τους δρόμους του Πειραιά και μπαζώνουν την ακτή δίπλα από τον Μνημείο του Θεμιστοκλή... στην Πειραϊκή.
Όπως πληροφορείται το Reportaz Net, δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης ζητούν από την Δημοτική Αρχή Μώραλη να συγκαλέσει έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά μέσα στην εβδομάδα με μοναδικό θέμα τις εξελίξεις για τις διαδικασίες με τα έργα του ΟΛΠ στην επέκταση του λιμένα της κρουαζιέρας.
Ήδη έχει περάσει μια βδομάδα από την τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. Πειραιά όπου ο Δήμαρχος δήλωσε άγνοια όταν τέθηκε το θέμα με την παράνομη διέλευση των φορτηγών μέσα από την πόλη.
Η δήλωση άγνοιας του Δημάρχου έφερε καταιγίδα από βίντεο και φωτογραφίες που ανέβασαν πολίτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τα φορτηγά να μεταφέρουν τοξικά υλικά μέσα από την πόλη για το μπάζωμα της θάλασσας στην Πειραϊκή.( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΙΡΑΪΚΉ:Μπαζώνουν το ταφικό μνημείο του Θεμιστοκλή! "Βροχή" από μηνύματα στην Εφορεία Αρχαιοτήτων (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Ακολούθησε ο συμβολικός αποκλεισμός από τη δημοτική παράταξη "Πειραιάς για Όλους" και την κοινοτική κίνηση Ενεργοί Πολίτες ΟΧΙ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ Πειραϊκή που έκαναν μπλόκα στα φορτηγά στο λιμάνι του Πειραιά. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΙΡΑΙΑΣ: "Μπλόκα" σε φορτηγά που μεταφέρουν μπάζα και περνούν μέσα από την πόλη (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Στη συνέχεια ήρθε το εξώδικο του δικηγόρου Γιάννη Καρδαρά προς τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ Ο Δήμαρχος που έβλεπε να μπαζώνουν την Πειραϊκή - Στάλθηκε εξώδικο στον Γιάννη Μώραλη!)
Ο Δήμαρχος Πειραιά και διορισμένο έμμισθο μέλος του Δ.Σ.της ΟΛΠ ΑΕ συνεχίζει να παρακολουθεί σαν θεατής τα φορτηγά να περνούν ανενόχλητα μέσα από την πόλη μεταφέροντας υλικά για το μπάζωμα της ακτής όπου βρίσκεται το Μνημείο του Θεμιστοκλή», υλοποιώντας τα έργα επέκτασης στη νότια προβλήτα για την κρουαζιέρα. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ Μποφόρ από αντιδράσεις για το μπάζωμα της Πειραϊκής! Ποιοι είναι οι υπεύθυνοι για το περιβαλλοντικό έγκλημα)
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά δεν έχει δώσει καμία επίσημη έγκριση γι’ αυτή τη μεταφορά, καθώς πριν από περίπου έξι μήνες ψήφισε ομόφωνα να μη διέλθουν τα φορτηγά μέσα από την πόλη, ενώ ανάλογη απόφαση έχει ληφθεί κατά πλειοψηφία και από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής.
Παρόλα αυτά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία δημόσια δήλωση από τη Δημοτική Αρχή Μώραλη κατά του ΟΛΠ που φαίνεται να επιδιώκει να περάσει όλο τον όγκο των μπάζων που απαιτούνται για να γίνουν τα έργα, δηλαδή περίπου 700.000 τόνους μπάζων για τα οποία απαιτούνται 55.000 δρομολόγια φορτωμένων βαρέων τριαξονικών φορτηγών από τα νταμάρια προς τον Πειραιά και άλλα τόσα για την επιστροφή τους.
Ποιοι ζητούν έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά
Με ευρύτατη συναίνεση ζητείται άμεση έκτακτη σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά για ενημέρωση και αποφάσεις σχετικά με το εξελισσόμενο έργο του ΟΛΠ με βάση τα νέα δεδομένα της διέλευσης των φορτηγών μέσα από την πόλη, παρά την αντίθετη γνώμη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στο αίτημα συμφώνησαν οι επικεφαλής Νίκος Βλαχάκος (Πειραιάς Πόλη Πρότυπο), Νίκος Μπελαβίλας (Πειραιάς για Όλους), Διαμάντω Μανωλάκου (Λαϊκή Συσπείρωση), Θανάσης Διαβολάκης (Ανταρσία στο Λιμάνι) και οι δημοτικοί σύμβουλοι των τεσσάρων συνδυασμών.
Είχαν προηγηθεί τηλεφωνικές επικοινωνίες και ακολούθησε σχετική επιστολή του Νίκου Μπελαβίλα, προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και τον Δήμαρχο Πειραιά, στην οποία απάντησαν θετικά οι δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης.