«Το ίδιο μοντέλο που ακολουθήθηκε και στο λιμάνι το Πειραιά και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το ίδιο ακριβώς μοντέλο, η ίδια ακριβώς διαδικασία θα ακολουθηθεί και στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας», ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης... απαντώντας στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Μάριου Κάτση, με θέμα την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας (ΟΛΗΓ) Α.Ε. και της χερσαίας ζώνης λιμένα. «Θα υπάρξει πλήρης διασφάλιση των εργαζομένων και στον ΟΛΗΓ, στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όπως έγινε και στο λιμάνι του Πειραιά και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Όχι μόνο δεν θα απολυθεί κανένας, αλλά θα δημιουργήσουμε πολλαπλές θέσεις απασχόλησης», είπε ο Γιάννης Πλακιωτάκης ο οποίος νωρίτερα είχε ακούσει τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ να κάνει λόγο για «προδιαγεγραμμένο έγκλημα» και «ξεπούλημα του λιμανιού της Ηγουμενίτσας», με προίκα όλο το παράκτιο μέτωπο του νομού Θεσπρωτίας. «Από την πρώτη στιγμή που μας εμπιστεύθηκαν οι πολίτες, θέσαμε ως προτεραιότητα την εφαρμογή του προγράμματός μας για την αξιοποίηση των λιμένων της χώρας», είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, που πρόσθεσε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι το κάθε λιμάνι να καταστεί πόλος ανάπτυξης σε τοπικό επίπεδο με πολλαπλά οφέλη. «Αξιοποίηση των λιμανιών δεν σημαίνει πώληση, δεν σημαίνει ξεπούλημα», τόνισε ο Γιάννης Πλακιωτάκης και πρόσθεσε: «Μιλάμε για παραχώρηση των λιμένων, μιλάμε για ενοίκιο. Η κυριότητα παραμένει στο ελληνικό Δημόσιο. Μετά τη λήξη του ενοικίου επανέρχονται και οι εγκαταστάσεις, αλλά και οι επενδύσεις τις οποίες θα κάνει ο ιδιώτης επενδυτής στο ελληνικό Δημόσιο και, βέβαια, αυτό γίνεται έναντι υψηλού ανταλλάγματος». Όσον αφορά στην απόδοση των χερσαίων τμημάτων, τα οποία δεν χρησιμοποιούνται ως λιμενικές εγκαταστάσεις, ο κ.Πλακιωτάκης είπε ότι υπέγραψε την υπουργική απόφαση για την παραχώρηση του βόρειου παραλιακού μετώπου, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως ποδηλατόδρομος στον δήμο της Ηγουμενίτσας. Επιπλέον, ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας έχει υποβάλει αιτήματα επανακαθορισμού του αιγιαλού και της παραλίας. Είμαι σε τακτική επαφή και σε άμεση επαφή με τις οικείες δημοτικές αρχές και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε ολοκληρωμένη λύση προς όφελος των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών. Θέλω να ξέρετε ότι σε αυτήν τη διαδικασία αξιοποίησης του λιμένα στην Ηγουμενίτσα, θέλουμε τις τοπικές κοινωνίες συμμάχους μας προς αυτήν την κατεύθυνση», ανέφερε ο υπουργός. «Δεν είναι ένα οποιοδήποτε λιμάνι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Πρόκειται για ένα λιμάνι εθνικής σημασίας, με γεωστρατηγική σημασία. Είναι ένα λιμάνι κερδοφόρο. Έχει 2,2 εκατομμύρια κέρδη το χρόνο και περίπου 5,2 εκατομμύρια τζίρο ετήσιο και έχει και πολλά αποθεματικά», ανέφερε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάριος Κάτσης και υπογράμμισε ότι «το ελληνικό Δημόσιο και οι Έλληνες φορολογούμενοι, έχουν δαπανήσει αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια προκειμένου να αναπτυχθεί αυτό το λιμάνι, να αναπτυχθούν οι υποδομές».
Κράζουν την Έλενα Ακρίτα: Δηλώνει ότι θα στηρίξει Φάμελλο και δέχεται βροχή
επικριτικών σχολίων
-
Αν και στήριζε μέχρι το δήθεν συνέδριο τον Στέφανο Κασσελάκη, η βουλευτής
επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ Έλενα Ακρίτα επέλεξε να μην αποχωρήσει από ...τον
ΣΥΡΙΖΑ....
Πριν από 1 ώρα