Σε επικοινωνιακό φιάσκο έχει καταλήξει η πολυδιαφημισμένη καμπάνια «Destination Piraeus» του Δήμου Πειραιά, καθώς... εδώ και έξι χρόνια δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα στην προσέλκυση τουριστών της κρουαζιέρας στην πόλη.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Τώρα, όπως ανακοινώθηκε, ο Δήμος Πειραιά και το «Destination Piraeus» στο πλαίσιο κατάρτισης του επιχειρησιακού σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της πόλης, ανοίγουν διάλογο με τους πολίτες μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Η έρευνα πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού - Destination Management Organization (DMO) του Δήμου Πειραιά, που έχει συσταθεί κατά τα πρότυπα λειτουργίας ώριμων τουριστικών προορισμών στο εξωτερικό.
Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται ήδη η διαβούλευση των φορέων για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή του Πειραιά, ενώ με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τους πολίτες, επιδίωξη είναι να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία θα καθορίσουν τις επιλεγόμενες δράσεις και την κατάρτιση του επιχειρησιακού σχεδίου.
Στα χέρια της Δημοτικής Αρχής βρίσκεται - λέει - το εργαλείο, το «Destination Piraeus», το οποίο δημιουργήθηκε το 2014 και αποτελεί έως σήμερα το βασικό μέσο προβολής της πόλης του Πειραιά, με έντυπους καταλόγους, ιστοσελίδα, διαδραστική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και παρουσία στα social media.