Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση της χθεσινής σύγκρουσης του ναρκοθηρευτικού «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού με το φορτηγό πλοίο Maersk Launceston έξω από το λιμάνι ...του Πειραιά.
Ο εισαγγελέας διέταξε τη σύλληψη του πλοιάρχου του για πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια. Από το χθεσινό ναυτικό ατύχημα, δύο μέλη του πληρώματος του «Καλλιστώ» τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν με κατάγματα στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών και η πρύμνη του πολεμικού πλοίου κόπηκε.
Η σύγκρουση συνέβη στις 7:30 το πρωί στα ανοικτά του λιμανιού του Πειραιά. Το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» είχε αποπλεύσει από τον ναύσταθμο Σαλαμίνας, ενώ το Maersk Launceston είχε αναχωρήσει λίγα λεπτά νωρίτερα από τον Πειραιά στις 7:11 με προορισμό το λιμάνι του Τσανάκαλε στην Τουρκία.
Εν τω μεταξύ, συνεχίζεται η προανάκριση από το Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου για τις συνθήκες της σύγκρουσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Λιμενικό έκανε αλκοτέστ στους υπευθύνους και των δύο πλοίων και όλα βγήκαν αρνητικά.
Ο κυβερνήτης του ναρκοθηρευτικού φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες να κατέθεσε ότι επιχείρησε τρεις φορές να ειδοποιήσει το εμπορικό πλοίο χωρίς ανταπόκριση. «Ο κυβερνήτης του containership πρέπει να τον είδε τελευταία στιγμή και για αυτό έστριψε δεξιά για να αποφύγει τη σύγκρουση κάτι που τελικά δεν το κατάφερε» μεταφέρουν πήγες της πλευρά του ΠΝ.
Από την άλλη πλευρά όμως υποστηρίζεται η άποψη πως το πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού διέσχισε κάθετα τη separation zone: «το containership μόλις είχε περάσει την Ψυτάλλεια, ο πλοηγός είχε κατέβει και βρισκόταν στο separation zone, στο δίαυλο για να συνεχίσει την ρότα του. Το πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού διέσχισε κάθετα τη separation zone. Eίχε ραντάρ οπότε σίγουρα θα είδε το πλωτό θηρίο να πλησιάζει. Η πορεία σύγκρουσης είχε ξεκινήσει νωρίτερα. Το κοντεινεράδικο είχε ρότα με ταχύτητα 16 κόμβων. Είχε ξεκινήσει ήδη το ταξίδι του και έπλεε με την κατάλληλη ταχύτητα. Για να σταματήσει χρειάζεται τουλάχιστον δύο με τρία μίλια».