Την μελλοντική επέκταση του μετρό στα δυτικά και νότια προάστια της Αθήνας επεξεργάζεται η Αττικό Μετρό εξετάζοντας πιθανά σχέδια για τους...
νέους σταθμούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζονται σχέδια που αφορούν στην επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη προς το Ίλιον με την κατασκευή τριών νέων σταθμών.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι για την επέκταση της γραμμής 2 στη βορειοδυτική Αττική η Αττικό Μετρό έχει ήδη ολοκληρώσει την εκπόνηση συγκοινωνιακών, τοπογραφικών και γεωλογικών μελετών. Το επικρατέστερο σενάριο για την γραμμή 2 Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, η γραμμή 2 θα επεκταθεί κατά περίπου τέσσερα χιλιόμετρα από την Ανθούπολη με την κατασκευή τριών νέων σταθμών.
Πρόκειται για τους σταθμούς Παλατιανή, στη συμβολή των λεωφόρων Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου, Ίλιον και τον σταθμό του Αγίου Νικολάου ο οποίος θα κατασκευαστεί επί της ομώνυμης λεωφόρου. Το κόστος για την επέκταση της γραμμής 2 υπολογίζεται σε περίπου 350 εκατομμύρια ευρώ.
Οι επεκτάσεις προς τη Γλυφάδα και το ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος»
Η Αττικό Μετρό εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο επέκτασης της γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα και για το λόγο αυτό έχει ξεκινήσει η εκπόνηση των απαραίτητων συγκοινωνιακών μελετών και μελετών βιωσιμότητας. Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται προβλέπει την κατασκευή τριών νέων σταθμών από οι οποίοι θα συνδέουν τη Γλυφάδα με το νότιο τερματικό σταθμό της γραμμής 2 στο Ελληνικό. Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο από τους τρεις νέους σταθμούς θα κατασκευαστούν επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης, ενώ το τέρμα της γραμμής θα βρίσκεται στην πλατεία Γλυφάδας (πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου).
Ένα ακόμα έργο υπό εξέταση είναι η επέκταση του μετρό έως την Καλλιθέα και συγκεκριμένα έως το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Την ίδια ώρα εξελίξεις αναμένονται σχετικά με το διαγωνισμό για τη γραμμή 4 του μετρό, η οποία με προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ θα αποτελέσει το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κοινοπραξία της οποίας ηγείται η ΑΚΤΩΡ (ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy) απέσυρε την αίτηση ακύρωσης που είχε υποβάλει στο ΣτΕ με την οποία ζητούσε την ακύρωση της αξιολόγησης του τεχνικού φακέλου του έτερου διεκδικητή του έργου (ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport). Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το ίδιο αναμένεται να πράξει και η κοινοπραξία της ΑΒΑΞ.
νέους σταθμούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζονται σχέδια που αφορούν στην επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη προς το Ίλιον με την κατασκευή τριών νέων σταθμών.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι για την επέκταση της γραμμής 2 στη βορειοδυτική Αττική η Αττικό Μετρό έχει ήδη ολοκληρώσει την εκπόνηση συγκοινωνιακών, τοπογραφικών και γεωλογικών μελετών. Το επικρατέστερο σενάριο για την γραμμή 2 Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, η γραμμή 2 θα επεκταθεί κατά περίπου τέσσερα χιλιόμετρα από την Ανθούπολη με την κατασκευή τριών νέων σταθμών.
Πρόκειται για τους σταθμούς Παλατιανή, στη συμβολή των λεωφόρων Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου, Ίλιον και τον σταθμό του Αγίου Νικολάου ο οποίος θα κατασκευαστεί επί της ομώνυμης λεωφόρου. Το κόστος για την επέκταση της γραμμής 2 υπολογίζεται σε περίπου 350 εκατομμύρια ευρώ.
Οι επεκτάσεις προς τη Γλυφάδα και το ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος»
Η Αττικό Μετρό εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο επέκτασης της γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα και για το λόγο αυτό έχει ξεκινήσει η εκπόνηση των απαραίτητων συγκοινωνιακών μελετών και μελετών βιωσιμότητας. Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται προβλέπει την κατασκευή τριών νέων σταθμών από οι οποίοι θα συνδέουν τη Γλυφάδα με το νότιο τερματικό σταθμό της γραμμής 2 στο Ελληνικό. Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο από τους τρεις νέους σταθμούς θα κατασκευαστούν επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης, ενώ το τέρμα της γραμμής θα βρίσκεται στην πλατεία Γλυφάδας (πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου).
Ένα ακόμα έργο υπό εξέταση είναι η επέκταση του μετρό έως την Καλλιθέα και συγκεκριμένα έως το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Την ίδια ώρα εξελίξεις αναμένονται σχετικά με το διαγωνισμό για τη γραμμή 4 του μετρό, η οποία με προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ θα αποτελέσει το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κοινοπραξία της οποίας ηγείται η ΑΚΤΩΡ (ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy) απέσυρε την αίτηση ακύρωσης που είχε υποβάλει στο ΣτΕ με την οποία ζητούσε την ακύρωση της αξιολόγησης του τεχνικού φακέλου του έτερου διεκδικητή του έργου (ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport). Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το ίδιο αναμένεται να πράξει και η κοινοπραξία της ΑΒΑΞ.