Την ώρα που πολλά αμερικανικά ΜΜΕ παίρνουν θέση υπέρ του Τζο Μπάιντεν, το TIME καλεί τους Αμερικανούς πολίτες... να ψηφίσουν.
Μάλιστα, για πρώτη φορά στα σχεδόν 100 χρόνια ιστορίας του, άλλαξε το λογότυπό του, γράφοντας «VOTE».
«Για να σηματοδοτήσουμε αυτή την ιστορική στιγμή, αλλάξαμε για πρώτη φορά στην σχεδόν εκατονταετή ιστορία μας το λογότυπό μας στο εξώφυλλό μας στην αμερικανική έκδοση, με την επιταγή προς όλους μας να ασκήσουμε το καθήκον μας, να ασκήσουμε το δικαίωμα ψήφου», αναφέρει άρθρο του TIME. «Στις 3 Νοεμβρίου (ή έστω λίγο μετά), θα έχουμε επιτέλους μια απάντηση στο ερώτημα τι σήμαιναν αυτά τα τέσσερα χρόνια αποσυμπίεσης» έγραψε με νόημα η Μόλι Μπολ, πολιτική αναλύτρια και συγγραφέας. «Είναι μια απόφαση όχι τόσο για το ποιες πολιτικές προτάσεις θα αποδεχτούμε, αλλά για το ποια πραγματικότητα αποφασίζουμε συλλογικά να κατοικήσουμε», προσθέτει.
«Βρισκόμαστε σε μια σπάνια στιγμή. Αυτήν που θα χωρίσει την Ιστορία στο “πριν” και στο “μετά” για πολλές γενιές. Είναι αυτό το είδος των στιγμών στις οποίες αναγνώστες σε αυτή τη χώρα, αλλά και σε όλον τον κόσμο, στρέφονται στο Time», τονίζει μεταξύ άλλων το κείμενο που σχολιάζει το εξώφυλλο.
Το έργο Τέχνης στο εξώφυλλο είναι του Shepard Fairey, του οποίου έργο και φιλοξενηθεί σε δύο προηγούμενα εξώφυλλα του TIME. «Παρόλο που το θέμα στο πορτραίτο γνωρίζει ότι υπάρχουν πρόσθετες προκλήσεις για τη δημοκρατία κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας», λέει ο Fairey, το άτομο είναι αποφασισμένο να χρησιμοποιήσει τη «φωνή και τη δύναμή του ψηφίζοντας».