Φαίνεται πως το τερμάτισε το Κέντρο Επιχειρηματικής Καινοτομίας για τη Γαλάζια Ανάπτυξη «Blue Lab» του ...
Δήμου Πειραιά.
Το «Blue Lab» "ξαναχτύπησε" σχεδόν πέντε μήνες μετά την επική καινοτομία να προβάλλει τη δημιουργία ορισμένων ασπίδων προστασίας προσώπου για τα Νοσοκομεία, τους Ιατρικούς Συλλόγους και άλλους φορείς, ενώ την ίδια στιγμή δημοτικές επιχειρήσεις του Δήμου Πειραιά έκαναν διαγωνισμούς για την προμήθεια μασκών προστασίας από τον κορωνόϊο.
Τώρα πήγε ένα βήμα πιο πέρα και εμφανίζει ως καινοτομία την διαφήμιση γνωστής εταιρείας που παρουσίασε τα νέα της αθλητικά παπούτσια από ανακυκλωμένα υλικά. Με την κίνηση αυτή, θέλησε - λέει- να δώσει έμφαση και να υποστηρίξει τους στόχους και τη λειτουργία του Κέντρου για την καινοτομία, την ανακύκλωση, την επαναχρησιμοποίηση υλικών για την κατασκευή νέων προϊόντων και γενικότερα την προώθηση της κυκλικής οικονομίας για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος.
Ωστόσο δύσκολα μπορεί να καταλάβει κανείς τουλάχιστον μέσα από τις πανηγυρικές δηλώσεις στην εκδήλωση, ποιος ακριβώς ήταν ο ρόλος του «Blue Lab» στην όλη ιστορία, πέρα από το γεγονός ότι παραχώρησε για λίγες ώρες μια αίθουσα του ορόφου που στεγάζεται στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου στην εταιρεία για να διαφημίσει τα νέα της αθλητικά παπούτσια από ανακυκλωμένα υλικά.
@Μιλάμε πιο καινοτομία πεθαίνεις για το «Blue Lab», το οποίο χρηματοδοτείται από πρόγραμμα της Περιφέρειας Αττικής με περίπου 1.800.000 για δύο χρόνια!
@Μιλάμε πιο καινοτομία πεθαίνεις για το «Blue Lab», το οποίο χρηματοδοτείται από πρόγραμμα της Περιφέρειας Αττικής με περίπου 1.800.000 για δύο χρόνια!