Παρά τον σάλο και τις αντιδράσεις για το χυδαίο σχόλιο από παίκτη του Big Brother, πολλοί ήταν εκείνοι που στήθηκαν μπροστά στους δέκτες τους ώστε να παρακολουθήσουν το ριάλιτι...
του ΣΚΑΪ.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το βράδυ της Δευτέρας 7 Σεπτεμβρίου, το επεισόδιο του Big Brother που ήταν μικρότερης διάρκειας καθώς η παραγωγή με μοντάζ έκοψε τα πλάνα που απεικονιζόταν ο παίκτης που αποβλήθηκε κατόρθωσε να συγκεντρώσει ποσοστό τηλεθέασης 23.1% στο γενικό σύνολο και 23.9% στο δυναμικό κοινό.
Αξίζει να σημειωθεί, μάλιστα, ότι μετά το #cancelBigBrother που ήταν πρώτο trend στο Twitter για αρκετή ώρα, με αιτήματα χρηστών του διαδικτύου να σταματήσει να προβάλλεται το ριάλιτι, κάποιοι δημιούργησαν ένα ακόμα hashtag (#OpenBigBrotherLIVEgr) με το οποίο ζητούν να επανέλθει το live streaming που έχει διακοπεί προσωρινώς.
Το Big Brother... ξεμένει από χορηγούς: Νέα αποχώρηση εταιρείας - Επιδοκιμασία αλλά και κριτικές στα social media
Άλλη μια μεγάλη ελληνική εταιρεία απέσυρε την χορηγία της από το Big Brother, μετά το χυδαίο σχόλιο του παίκτη που τελικά είχε την πόρτα της εξόδου από τον "Μεγάλο Αλελφό".
Η εταιρεία Nef Nef σε ανάρτησή της στο Facebook αναφέρει:
«Αποσύρουμε τη χορηγία μας από το Big Brother και αναγνωρίζουμε το λάθος μας να συνεργαστούμε με μια εκπομπή που είναι αντίθετη με το ήθος και τις αξίες της εταιρείας μας»
Αρκετοί χρήστες του FB επικροτούν την απόφασή της εταιρείας αν και δεν είναι λίγοι όσοι την κατηγορούν ότι "αφού ξέρατε από την αρχή τι είναι το Big Brother γιατί γίνατε χορηγοί"... Μια άλλη χρήστρια τονίζει: «Υπάρχουν τόσοι σύλλογοι, τόσες αθλητικές ομάδες που εσείς οι σοβαρές εταιρείες μπορείτε να κάνετε χορηγίες . Σπρώξετε την νεολαία στον αθλητισμό, στη μουσική, μη γίνεστε σύμμαχοι τέτοιων ελεεινών εκπομπών».
Να θυμίσουμε πως ήδη έχουν αποσυρθεί και άλλοι τρεις μεγάλοι χορηγοί από το παιχνίδι. O λόγος για τις εταιρίες Candia, το φυτώριο “Doctorplantlandscape” και η εταιρεία επίπλων “Rigas Furniture”.