Επανέρχεται ο αρθρογράφος της Καθημερινής Παντελής Μπουκάλας στο θέμα της λίστας Πέτσα και ξεμπροστιάζει αυτή τη φορά -πέραν του πρωθυπουργού, της κυβέρνηση και του Πέτσα- και την...
Initiative Media.
Μετά τον κατάλογο άνευ ορίων και άνευ κριτηρίων ο Μπουκάλας με το κείμενο του υπό τον τίτλο
Αψεγάδιαστος τιμοκατάλογος, εστιάζει στη διαφημιστική εταιρεία που εκπόνησε το σχέδιο ενημέρωσης για τον κορωνοϊό και η οποία σύμφωνα με τον Πέτσα «διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά». Και σχολιάζει σκωπτικά και τρολάροντας ο Παντελής Μπουκάλας: Με «τις ειδικές γνώσεις της» η Initiative Media κατάφερε να προστατέψει τον κ. Πέτσα, τον προϊστάμενό του πρωθυπουργό και συνολικά την κυβέρνηση από τον κίνδυνο να εκτεθούν σε κακοήθη σχόλια για νεποτισμό, κομματισμό, διανομή του δημόσιου χρήματος με διαβλητά κριτήρια κτλ.
Χάρη στις θαυμαστές αρετές της αναδόχου Initiative Media, οι αστοχίες και τα παράδοξα στον τιμοκατάλογο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» είναι λίγα και ασήμαντα, αν σταθμιστούν καλοπροαίρετα. Και πολύ σωστά ο πρωθυπουργός, ερωτηθείς, δεν του βρήκε κανένα ψεγάδι. Εχει και η αυτοκριτική τα όριά της.
Εντάξει, στα χίλια τόσα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τρύπωσαν και μερικά χωρίς υπόσταση Μέσου, αφού δεν λειτούργησαν ποτέ ή έκλεισαν προ τριετίας. Ξέφυγαν επίσης ορισμένα που δεν τα πάνε καλά με το δεύτερο μι, τη μαζικότητα, αφού η ακροαματικότητα ή η επισκεψιμότητά τους βρίσκεται «εις τον πάτο της εικόνας», για να το πούμε διονυσιοσολωμικά. Παρεισέφρησαν και κάμποσα που δεν τα πάνε καλά με το έψιλον της ενημέρωσης, αφού προτιμούν φανατικά το δέλτα της δοξολογίας και το κάπα της κολακείας. Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα.
Τ’ αξίζει λοιπόν μέχρι λεπτού τα 411.985 ευρώ η ιδιωτική εταιρεία, που επελέγη επειδή η πολιτεία πρέπει πάντοτε να υποστηρίζει το «επιχειρείν», ένα από τα απαρέμφατα που τυγχάνουν της μόδας. Με «τις ειδικές γνώσεις της» κατάφερε να προστατέψει τον κ. Πέτσα, τον προϊστάμενό του πρωθυπουργό και συνολικά την κυβέρνηση από τον κίνδυνο να εκτεθούν σε κακοήθη σχόλια για νεποτισμό, κομματισμό, διανομή του δημόσιου χρήματος με διαβλητά κριτήρια κτλ.
Θα πει κανείς ότι δεν είναι ακριβώς αντικειμενική η κατάστρωση ενός καταλόγου που οδηγεί σε εξωφρενική ανισοκατανομή, με τα αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ να εισπράττουν το θηριώδες 1% του συνολικού ποσού. Θα πει επίσης ότι δεν είναι δίκαιο μια εφημερίδα με πραγματική παρουσία, πραγματικές πωλήσεις και πραγματικούς εργαζομένους να ανταμείβεται με το ένα πέμπτο της αμοιβής άλλης εφημερίδας με πολύ μικρότερες πωλήσεις, ή με το ένα δέκατο του κονδυλίου που κατέληξε σε ιστοσελίδες αμφίβολης ενημερωτικής αξίας και πέντε το πολύ εργαζομένων. Και όμως. Για κάθε άνθρωπο δεν υπάρχει τίποτε αντικειμενικότερο και τίποτε δικαιότερο από τη βούλησή του. Και για κάθε κυβέρνηση επίσης.
Initiative Media.
Μετά τον κατάλογο άνευ ορίων και άνευ κριτηρίων ο Μπουκάλας με το κείμενο του υπό τον τίτλο
Αψεγάδιαστος τιμοκατάλογος, εστιάζει στη διαφημιστική εταιρεία που εκπόνησε το σχέδιο ενημέρωσης για τον κορωνοϊό και η οποία σύμφωνα με τον Πέτσα «διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά». Και σχολιάζει σκωπτικά και τρολάροντας ο Παντελής Μπουκάλας: Με «τις ειδικές γνώσεις της» η Initiative Media κατάφερε να προστατέψει τον κ. Πέτσα, τον προϊστάμενό του πρωθυπουργό και συνολικά την κυβέρνηση από τον κίνδυνο να εκτεθούν σε κακοήθη σχόλια για νεποτισμό, κομματισμό, διανομή του δημόσιου χρήματος με διαβλητά κριτήρια κτλ.
Χάρη στις θαυμαστές αρετές της αναδόχου Initiative Media, οι αστοχίες και τα παράδοξα στον τιμοκατάλογο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» είναι λίγα και ασήμαντα, αν σταθμιστούν καλοπροαίρετα. Και πολύ σωστά ο πρωθυπουργός, ερωτηθείς, δεν του βρήκε κανένα ψεγάδι. Εχει και η αυτοκριτική τα όριά της.
Εντάξει, στα χίλια τόσα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τρύπωσαν και μερικά χωρίς υπόσταση Μέσου, αφού δεν λειτούργησαν ποτέ ή έκλεισαν προ τριετίας. Ξέφυγαν επίσης ορισμένα που δεν τα πάνε καλά με το δεύτερο μι, τη μαζικότητα, αφού η ακροαματικότητα ή η επισκεψιμότητά τους βρίσκεται «εις τον πάτο της εικόνας», για να το πούμε διονυσιοσολωμικά. Παρεισέφρησαν και κάμποσα που δεν τα πάνε καλά με το έψιλον της ενημέρωσης, αφού προτιμούν φανατικά το δέλτα της δοξολογίας και το κάπα της κολακείας. Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα.
Τ’ αξίζει λοιπόν μέχρι λεπτού τα 411.985 ευρώ η ιδιωτική εταιρεία, που επελέγη επειδή η πολιτεία πρέπει πάντοτε να υποστηρίζει το «επιχειρείν», ένα από τα απαρέμφατα που τυγχάνουν της μόδας. Με «τις ειδικές γνώσεις της» κατάφερε να προστατέψει τον κ. Πέτσα, τον προϊστάμενό του πρωθυπουργό και συνολικά την κυβέρνηση από τον κίνδυνο να εκτεθούν σε κακοήθη σχόλια για νεποτισμό, κομματισμό, διανομή του δημόσιου χρήματος με διαβλητά κριτήρια κτλ.
Θα πει κανείς ότι δεν είναι ακριβώς αντικειμενική η κατάστρωση ενός καταλόγου που οδηγεί σε εξωφρενική ανισοκατανομή, με τα αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ να εισπράττουν το θηριώδες 1% του συνολικού ποσού. Θα πει επίσης ότι δεν είναι δίκαιο μια εφημερίδα με πραγματική παρουσία, πραγματικές πωλήσεις και πραγματικούς εργαζομένους να ανταμείβεται με το ένα πέμπτο της αμοιβής άλλης εφημερίδας με πολύ μικρότερες πωλήσεις, ή με το ένα δέκατο του κονδυλίου που κατέληξε σε ιστοσελίδες αμφίβολης ενημερωτικής αξίας και πέντε το πολύ εργαζομένων. Και όμως. Για κάθε άνθρωπο δεν υπάρχει τίποτε αντικειμενικότερο και τίποτε δικαιότερο από τη βούλησή του. Και για κάθε κυβέρνηση επίσης.