Παρά τη σημαντική καθυστέρηση (μετά από δύο μήνες) η κυβέρνηση δημοσίευσε τη λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς». ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ
H κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει δεχθεί σφοδρή κριτική από το ΣΥΡΙΖΑ αλλά και από τα άλλα κόμμα της αντιπολίτευσης για τη διανομή των 20 εκ. στα ΜΜΕ με αδιαφανείς όρους, ακόμα και σε ανύπαρκτα σάιτ.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είχε καταθέσει ερώτηση στην Βουλή για να απαντήσει ο Κ. Μητσοτάκης στην «Ώρα του Πρωθυπουργού». Στην ερώτησή του ο κ. Τσίπρας ζητούσε να γίνει επίσημη ενημέρωση για τα ακριβή ποσά που κατατέθηκαν ανά δικαιούχο, αλλά και παράλληλη κατάθεση των σχετικών εγγράφων.
«Οι αλλεπάλληλες αποκαλύψεις για ανύπαρκτα Μέσα που χρηματοδοτήθηκαν εν κρυπτώ, επιβεβαιώνουν πως η κυβέρνηση δεν είχε κανένα κριτήριο. Ούτε για τους εργαζόμενους, ούτε για την επισκεψιμότητα ή την τηλεθέαση των Μέσων. Μονάχα τη χειραγώγηση, το στραγγαλισμό της ενημέρωσης και τη χρηματοδότηση ημετέρων. Κάτι τέτοιο όμως συνήθως συμβαίνει σε ολοκληρωτικά καθεστώτα, όχι σε ευρωπαϊκές δημοκρατίες» είχε αναφέρει σχετικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρώην πρωθυπουργός.
Απαντώντας εκ νέου στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης (αναφορικά τόσο με τα μέσα που πήραν χρήματα, όσο και με το ύψος των ποσών που δόθηκαν), ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε σε δηλώσεις στου ΣΚΑΪ, ότι «η καμπάνια προχώρησε μέσα από έναν ανάδοχο ο οποίος είχε την δυνατότητα και την τεχνογνωσία να το κάνει αυτό, έχοντας στο μυαλό του και στη σύμβαση ανάθεσης, συγκεκριμένα κριτήρια».
«Ηταν 1.232 μέσα που συμμετείχαν στην καμπάνια αυτή σε όλη την Ελλάδα από όλες τις κατηγορίες των Μέσων, επομένως ήταν ένα τεράστιο εγχείρημα. Οταν θα βγουν τα στοιχεία, θα κρίνετε εσείς και όπως με ρωτάτε αν υπήρχαν αστοχίες να ρωτήσετε εκείνους που δημοσιοποιούσαν αυθαίρετα στοιχεία και ποσά τι θα έχουν να πουν», πρόσθεσε με νόημα ο κ. Πέτσας. Κληθείς εξάλλου να σχολιάσει τις αντιδράσεις που έχουν προκληθεί και μεταξύ του δημοσιογραφικού κόσμου, ο κ. Πέτσας μίλησε για κατάντημα: «Θα μου επιτρέψετε να πω ότι αυτό είναι ένα κατάντημα μεταξύ δημοσιογράφων, να θεωρούν τη διαφήμιση χρηματισμό. Η διαφήμιση είναι άλλο πράγμα».